Hallo allen,
ik heb een probleem met de Back-up functie van Windows 7 Professional.
Het probleem is het volgende:
Ik ben ingelogd als user: Richard (account heeft admin-rechten).
Ik probeer een back-up te maken via Start - Alle programma's - Onderhoud - Back-up maken en terugzetten.
Het volgende gebeurt als ik op deze koppeling klik:
1. Het venster 'Back-up maken en terugzetten' wordt geopend.
2. Ik klik op 'Instellingen wijzigen'
3. Ik stel de opties zo in dat ik back-up naar een externe schijf (320 GB) en ik selecteer zelf de mappen waarvan een back-up gemaakt moet worden. Wizard doorloop ik helemaal. Tot zover niks raars.
4. Op de externe harde schijf is nog meer dan genoeg ruimte vrij. Ik heb volledige rechten op de schijf.
5. Ik klik op de knop 'Nu back-up maken' en..... er gebeurt niets.
Na een tijdje verschijnt in mijn systeemvak rechtsonderin een melding:
Onderin het venster staat:
7. Ik klik op deze melding: 'Foutcode: 0x80070005
Dit is duidelijk een geval van onvoldoende permissies, maar ik heb een administrator-account!
Wie kan/wil mij helpen?
Ik heb al veel verschillende webpagina's (waaronder die van MS zelf) doorgespit.
Ben hier nu een paar weken mee bezig..
Groeten,
Student3
ik heb een probleem met de Back-up functie van Windows 7 Professional.
Het probleem is het volgende:
Ik ben ingelogd als user: Richard (account heeft admin-rechten).
Ik probeer een back-up te maken via Start - Alle programma's - Onderhoud - Back-up maken en terugzetten.
Het volgende gebeurt als ik op deze koppeling klik:
1. Het venster 'Back-up maken en terugzetten' wordt geopend.
2. Ik klik op 'Instellingen wijzigen'
3. Ik stel de opties zo in dat ik back-up naar een externe schijf (320 GB) en ik selecteer zelf de mappen waarvan een back-up gemaakt moet worden. Wizard doorloop ik helemaal. Tot zover niks raars.
4. Op de externe harde schijf is nog meer dan genoeg ruimte vrij. Ik heb volledige rechten op de schijf.
5. Ik klik op de knop 'Nu back-up maken' en..... er gebeurt niets.
Na een tijdje verschijnt in mijn systeemvak rechtsonderin een melding:
6. Ik klik op dit bericht: 'Uw back-up controleren - Toegang geweigerd'.Computerproblemen oplossen: 1 belangrijk bericht
Onderin het venster staat:
.Details weergeven
7. Ik klik op deze melding: 'Foutcode: 0x80070005
Dit is duidelijk een geval van onvoldoende permissies, maar ik heb een administrator-account!
Wie kan/wil mij helpen?
Ik heb al veel verschillende webpagina's (waaronder die van MS zelf) doorgespit.
Ben hier nu een paar weken mee bezig..
Groeten,
Student3