Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website terughalen uit prullenbak?

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54
Vandaag zag ik in mijn FTP-root plots een map "mijndomein" staan. Door http://mijndomein.mijndomein.nl kon ik plots mijn website benaderen.

Dit is ongewenst en ik wilde die map verwijderen. Tijdens het verwijderen zag ik echter dat de map om de een of andere reden een link is naar mijn www-root en niet een losse map.

Nu heb ik geen backup van de code die ik gister nacht heb geschreven(dom dom). Is er een manier om uit een prullenbak(met SSH?) deze files terug te halen? Ik zit bij pcextreme en volgens mij draait er ubuntu op de server.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-11 20:25
Nee.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FTP/SCP maakt geen gebruik van een "Prullenbak", dat is een feature van een windowing system.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

heeft je isp een job draaien die periodiek backup maakt van alles? zal er een ticket aan wagen.

d:)b :henk d:)b

• LED-Maniak
MrJayMan schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:58:
heeft je isp een job draaien die periodiek backup maakt van alles? zal er een ticket aan wagen.
Elke 24 uur wordt er een backup gemaakt maar op de website staat dat ze dit niet gebruiken om websites terug te zetten. Heb om coulance gevraagd maar helaas nog geen reactie. ;(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-11 20:25
Als het een symlink was kun je die toch gewoon opnieuw aanmaken? Mits je de doellocatie weet...

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:05

MsG

Forumzwerver

Volgens mij is juist het probleem dat hij doordat hij die symlink delete hij onderwater de echte inhoud heeft gewist, omdat die symbolic link naar de normale inhoud verwees.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zoals ik het lees heeft het verwijderen van de symlink (of misschien was het wel een hardlink) juist de orginele content verwijderd.

Edit: echo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 23-09-2010 16:05 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• LED-Maniak
Dat is inderdaad het probleem. Ik heb die link nog nooit gezien, vandaag voor het eerst toen ik inlogde kwam ik heb tegen. De hoster wil het voor 80 euro ex terugzetten. Hopelijk maken ze in de ochtend vroeg backups anders ben ik alsnog 2/3e kwijt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit staat in WEB omdat... :?
Waar hoort mijn topic?

Ik zou eens bellen met PC Extreme; en als zij je niet kunnen/willen helpen zit er niet veel anders op dan opnieuw beginnen. Het is wellicht een zure appel, maar wat ik er van begrijp ben je nooit meer dan een dag werk kwijt... zo erg is dat ook weer niet lijkt me.
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:57:
FTP/SCP maakt geen gebruik van een "Prullenbak", dat is een feature van een windowing system Operating System's UI (al dan niet grafisch; GUI) of API

[ Voor 54% gewijzigd door RobIII op 23-09-2010 16:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.