itunes store betaling aankopen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat mijn verhaal in het juiste topic staat.
Omdat ik muziek wil aankopen op itunes en ik geen creditkaart heb,
wil ik nu gebruik maken van "Click & buy" om de betalingen te doen.
Ik heb een account bij "Click & buy" aangemaakt en een bedrag (25 euro) overgeschreven van mijn bankrekening naar mijn "Click & buy" rekening.
Wanneer ik nu in itunes store instellingen "Click & buy" selecteer als betalingsmiddel, dan wordt ik automatisch omgeleid naar de "Click & buy" website en krijg ik de volgende melding: "Bovenstaande aanbieding kan niet worden betaald met behulp van een online overschrijving".
En dan moet ik dus toch een creditkaart selecteren en de nodige gegevens invullen alvorens verder te kunnen gaan.
Nu heb ik dus 25 euro op mijn "Click & buy" rekening staan, waar ik niks mee kan doen zonder creditkaart.
Terwijl die "Click & buy" juist ook bedoelt is voor mensen zonder creditkaart, zodat je er geld kunt op storten om nadien te gebruiken, net zoals dat met paypal werkt.

Verwijderd

Daarvoor heb ik een account aangemaakt op mywirecard.com, kan ik het bedrag iig nog goed besteden.

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:19
Je kan nu toch ook een Pre-Paid Credit Card aanvragen?

Verwijderd

Dat is mywirecard ook.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Gewoon giftcards. Blijft de makkelijkste optie als je geen creditcard hebt.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij mij werkt Click&Buy prima icm de iTunes store. Ik maak geen gebruik van tegoed wat je op je C&B rekening kan zetten maar laat heb ze gemachtigd om het direct van mijn normale rekening af te schrijven. Werkt probleemloos, zelfs voordat de rekening geverifieerd was kon ik aankopen doen.

Probeer je niet iets te kopen in de Amerikaanse iTunes store ofzo? Volgens mij kan daar nog wel eens verschil in zitten namelijk.

Verwijderd

heb een week of twee geleden bij carrerour Belgie twee kaarten van 50 euro gekocht en een derde gratis gekregen. komt goedkoper uit en zo'n actie komen regelmatig voor.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik was hier al 2 maal naar de plaatselijke frs geweest, en ze hadden telkens geen itunes cards in voorraad.
Daarom dat ik dacht om B&C te gebruiken, maar blijkbaar krijg ik het niet voor elkaar om mijn gestort bedrag op te gebruiken in itunes.
Vraagt telkens om een creditkaart te koppelen aan die B&C rekening, terwijl ik 25 euro staan heb op die B&C rekening.
En ik zit niet op de amerikaanse shop, want staat hier ingesteld op Belgie (ik woon in Belgie).

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hebben jullie geen APR? Of een Dixon's oid. De FRS is niet de enige winkel waar ze dat verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
Good Fella schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:38:
Hebben jullie geen APR? Of een Dixon's oid. De FRS is niet de enige winkel waar ze dat verkopen.
Ik heb nu gezien dat ze ook gewoon bij apple te bestellen zijn, zonder verzendkosten.
Wel spijtig van mijn 25 Euro op B&C, want snap nog steeds niet hoe het me niet lukt deze op itunes te gebruiken zonder creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb je al bij C&B zelf geinformeerd eigenlijk? Het lijkt mij erg gek dat het onmogelijk is om dit tegoed te gebruiken, ze lopen immers geen enkel risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al diverse mails gestuurd naar C&B, maar krijg geen reactie op mijn mails.
Ik vertrouw het zaak C&B niet erg meer.
Ik lees op internet heel veel klachten over C&B.

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik kon geen juist betaalmiddel vinden voor de Itunes store, en click and buy :(
Click and buy heb ik 10 keer gemaild en gebeld, en krijg geen antwoord........ :( :X

Totdat ik aan het struinen was op het net, en deze site vond:

http://www.itunescode.nl/eu-itunes.php

Klikte bij de Itunes Gift Card NL 25 euro, iDEAL.
Ik wordt meteen naar me bank verwezen, betaal Ideal, krijg meteen de Itunes code te zien.
Die heb ik ingevoerd, en er staat in itunes dat ik 25€ mag uitgeven.
Dit alles duurde geen 5 min, helemaal top ;) _/-\o_

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Of naar de V&D een €25 itunes card kopen voor €20 :P

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Pagina: 1