Printer die kan emailen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Superfly04
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik ben op zoek naar een multifunctional die kan emailen vanaf de automatische invoer.
Op het werk heb ik zo'n bak staan maar die is peperduur dus ging ik op zoek naar een goedkopere.
Informatie op internet is hier niet heel duidelijk over te vinden dus wilde ik ervaringen van tweakers vragen.

Ik zoek dus een multifunctional die kan printen en scannen met automatische invoer.
Alle output moet gemaild kunnen worden.
De prijs moet zo laag mogelijk zijn.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-09 20:46
De all-in-ones van Brother kunnen dat meestal wel. Ik heb voor mijn ouders een z/w laser multifunctional gehaald en daar zat ook scan-to-mail op.

Zowel de inktjet als de laser varianten kunnen dit wel. Geen idee wat je budget is maar als je iets wil waar alles opzit kan je de MFC-9450CDN overwegen. Dat is een kleurenlaser met adf scanner, fax, duplex en netwerkaansluiting. Prijs is zo'n 550,- Euro.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Superfly04
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik zat meer met budget tussen de 200 en 300 in.
Ik heb deze gevonden:
- pricewatch: Brother MFC-6490CW

Maar het is mij niet duidelijk of deze ook standby kan staan (en toch printjes ontvangen).
Ook is het niet duidelijk of die vanaf de adf direct kan mailen en wat voor mail protocollen die ondersteunt.
(ssl of smtp b.v.).

Zijn er mensen met ervaringen, of mensen die geschikte alternatieven weten ?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:19
De nieuwe HP OfficeJets (weet niet of ze dat allemaal hebben, de 2 die ik heb geïnstalleerd hadden dat wel) hebben ook die functie :) Dat was de 8xxx-serie.

[ Voor 7% gewijzigd door maarud op 25-09-2010 10:08 ]