Ik heb laatst via bol.com een DVD speler gekocht waar ook een USB aansluiting op zit. Als ik mijn externe harde schijf van Western Digital erop aansluit zegt hij 'Device not supported'. Mijn HTC Desire, USB sticks en geheugenkaartjen pakt hij allemaal wel. In de handleidingen is niets te vinden. Hoe kan ik dit oplossen?
Je zou eens een andere USB disk kunnen testen.
En anders Akai support eens mailen.
En anders Akai support eens mailen.
Money for nothin' and your chicks for free
Kijk eens naar je USB sticks op de PC (Rechter muisknop -> Eigenschappen), en dan naar je HDD. Wedden dat je USB stickjes FAT32 zijn, en je HDD NTFS. NTFS word vaak niet ondersteunt door goedkoperere DVD spelers.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:44:
Ik heb laatst via bol.com een DVD speler gekocht waar ook een USB aansluiting op zit. Als ik mijn externe harde schijf van Western Digital erop aansluit zegt hij 'Device not supported'. Mijn HTC Desire, USB sticks en geheugenkaartjen pakt hij allemaal wel. In de handleidingen is niets te vinden. Hoe kan ik dit oplossen?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Je hebt gelijk. Maar als ik mijn externe schijf naar FAT32 formatteer, kan ik er geen grote bestanden meer opzetten en dat is wel zo handig. Als ik het goed begrijp moet ik dus kiezen tussen kleine bestanden en wel op die DVD speler, of grote bestanden waardoor ik niets kan afspelen op mijn DVD speler?D4NG3R NL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:49:
[...]
Kijk eens naar je USB sticks op de PC (Rechter muisknop -> Eigenschappen), en dan naar je HDD. Wedden dat je USB stickjes FAT32 zijn, en je HDD NTFS. NTFS word vaak niet ondersteunt door goedkoperere DVD spelers.
Heb je iets dat groter dan 4GB is dan?Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:34:
[...]
Je hebt gelijk. Maar als ik mijn externe schijf naar FAT32 formatteer, kan ik er geen grote bestanden meer opzetten en dat is wel zo handig. Als ik het goed begrijp moet ik dus kiezen tussen kleine bestanden en wel op die DVD speler, of grote bestanden waardoor ik niets kan afspelen op mijn DVD speler?
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Genoeg, ik doe af en toe videobewerking en daar komen vaak grote bestanden uit. Dan ook nog HD films, Xbox spellen etc.bverstee schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:41:
[...]
Heb je iets dat groter dan 4GB is dan?
Voor de geïnteresseerden:
Geachte heer Philipsen,
De AD200H kan geen media van een externe harde schijf afspelen.
De AD200H levert niet genoeg stroom via de usb poort om een harde schijf aan te sturen, ook niet wanneer de schijf van een eigen voeding is voorzien.
Hier is geen oplossing voor, de set werkt alleen met USB geheugen sticks.
Pagina: 1