Beste Tweakers,
Ik ben sinds kort werkzaam bij een IT bedrijf in ierland voor mijn stage.
Mijn stage begelijder heeft me een leuk project gegeven om uit te zoeken en eventueel te realiseren.
hij is opzoek naar een oplossing voor het volgende:
een centrale server waar een filmpje vandaan gestreamt word. (ik zat te denken aan VLC of iets)
Dit stukje is redelijk makelijk in te richten.
Het moet uiteindelijk mogelijk zijn om de stream te benaderen vanaf een tv-tje die in verbinding staat met het internet dmv een usb-modem.
Nu stuit ik op de volgende problemen:
1. zal de verbinding via een usb-modem goed genoeg zijn om fatsoenlijk een stream te bekijken
2. zijn er kleine tv-tjes op de markt met een internet/stream/usb-modem ondersteuning
Thanks in advance.
Mark vd Brink
Ik ben sinds kort werkzaam bij een IT bedrijf in ierland voor mijn stage.
Mijn stage begelijder heeft me een leuk project gegeven om uit te zoeken en eventueel te realiseren.
hij is opzoek naar een oplossing voor het volgende:
een centrale server waar een filmpje vandaan gestreamt word. (ik zat te denken aan VLC of iets)
Dit stukje is redelijk makelijk in te richten.
Het moet uiteindelijk mogelijk zijn om de stream te benaderen vanaf een tv-tje die in verbinding staat met het internet dmv een usb-modem.
Nu stuit ik op de volgende problemen:
1. zal de verbinding via een usb-modem goed genoeg zijn om fatsoenlijk een stream te bekijken
2. zijn er kleine tv-tjes op de markt met een internet/stream/usb-modem ondersteuning
Thanks in advance.
Mark vd Brink