Onterechte foutmelding bijwerken profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

• lynxie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

lynxie

Net mis is ook mis.

Topicstarter
Ik probeer mijn profiel bij te werken, maar bij het wijzigen van mijn email adres krijg ik de foutmelding dat iemand anders het opgegeven email adres al in gebruik heeft.

Vermoedelijk is deze fout ontstaan door het feit dat ik twee Tweakers.net id's heb laten mergen tot een id, namelijk het id waarmee ik nu post. Bij de merge is een van de twee emailadressen gekoppeld aan dit id, terwijl ik juist graag het andere eraan gekoppeld zou zien. Echter, blijkbaar staat dat andere email adres nog wel ergens geregistreerd, aangezien ik een foutmelding krijg.

Met wie moet ik hierover contact opnemen, aangezien ik email adressen liever niet op een forum post.

Bedankt!

Everybody's free to wear sunscreen!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zal dus niet gemerged zijn, anders was dat andere mailadres (AFAIK) vrij gekomen.

Zet het mailadres maar even in een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif TR, dan kan alleen crew het zien. Als je ook die groep te groot vindt: mail even naar gathering @ tweakers puntje net

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-09 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gathering@tweakers.net is your friend :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je kan hiervoor mailen naar gathering@tweakers.net of frontpage@tweakers.net. Geef daarbij zoveel mogelijk relevante informatie waaronder je accountnaam en het mailadres dat niet gepakt wordt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.