Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
wat voor verschil moet ik dan horen kwa geluid met muziek/games
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
vind dat zoooo irri alles engels en alleen creative nederlands
yep ik heb ze wel, ook nog wel op cd, zowel de engelse als italiaanse, zweedse finze franse... in zes talen iig...Op Wednesday 14 March 2001 01:05 schreef AngryAngel het volgende:
heeft niemand sblive player 5.1 de engelse drivers?
vind dat zoooo irri alles engels en alleen creative nederlands
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Eerst die upgrade uit "wmbdrv"-directory van de cd gebruiken,
daarna liveware installen (ik alleen optie 4, surround mixer).
Dan in windows bij multimedia in controlpanel quadraphonic selecteren, en in creative surround mixer 4 boxen selecteren.
Zit er nog een testje bij maar Links voor en Links achter en rechts voor en achter lijken allemaal even hard te klinken.
Ik ben er echt en uur mee bezig geweest om alle plugjes opties te proberen mar niets geeft het gewenste resultaat en ook nieuwe drivers helpen niets.
Ik heb al naar SB gemaild maar die hebben het Heeel druk
Sign of my Time
Ik heb dit probleem volgens mij ook gehad. Is dit probleem trouwens meteen na de installatie (zonder nog verder iets in te stellen) of pas veel later gekomen?
Verwijderd
ik hoor ook helemaal geen eax meer in games enzo
Everytime I suffer I become a better man because of it
De ervaring heeft echt geleerd dat zeen nieuw topic echt totaal geen toegevoegde waarde meer heeft... Een oud topic kicken met een offtopic bericht lijkt me nog onzinniger
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()