Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Object pascal programma

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een opdracht bezig met object pascal in combinatie met Delphi.
Nu moet er een programma gemaakt worden die vanuit een database kan uitlezen welke
bestellingen er nog betaald moeten worden. Ook moet er gezocht kunnen worden naar records binnen 5 dagen van de huidige datum. dit laatste is mijn struikel punt.
Nu hoop ik dat er op het forum ook mensen zitten met pascal ervaring:)

Ik heb al een stuk code:
*lap code weg*

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen :)

[ Voor 71% gewijzigd door MueR op 23-09-2010 12:43 ]

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Volgens mij mis je het punt een beetje op Tweakers. Wat gaat er mis in het programma, wat lukt je zelf niet, en waarom niet?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Tijd om eerst zelf eea te proberen. Ik mis echt wat je al gedaan hebt, wat je hebt gezocht, wat je hebt gevonden en meer van dat spul. Het is hier in de een discussie forum en geen "hier is mn code, fix het maar" helpdesk. Vandaar dat we aan iedereen hier vragen om toch echt eerst zelf zaken te proberen, en ook te melden in het topic wat je dan hebt geprobeerd en wat er dan niet mee lukte. Dat staat overigens netjes uitgelegd in Het algemeen beleid #quickstart.

Zomaar een lap code dumpen, zonder code tags, met "dit moet het gaan doen" en verder aan ons overlaten om het te fixen noemen we een scriptrequest. Die gaan op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.