Toon posts:

Welke Mediaplayers ondersteunen DVD menu?

Pagina: 1
Acties:
  • 837 views

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment heb ik een WDTV HD, Ik ben er erg tevreden over: klein, stil, speelt bijna alles, maar helaas geen DVD menu. Hij pakt gewoon het eerste grote video bestand.
Bij een film is dat de hoofdfilm, dus dan is het geen probleem, maar bij een serie is dat de eerste aflevering in de iso (de volgende afleveringen zijn dus niet af te spelen)

Welke spelers tonen wel gewoon een DVD menu? En dan heb ik het over spelers zonder harde schijf. Ik hang er zelf wel een externe schijf aan. Fijn zou zijn als de speler ook ext2 of ext3 kan lezen. Netwerk s niet nodig, maar een leuke extra.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:10
Volgens mij is dat eerder regel dan uitzondering.

Ik zou even een shortlist maken en dan gaan kijken of de mediaspelers aan je afzonderlijke eisen voldoen.

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zelf houd ik deze nieuwe mediaplayer in de gaten: de NetGear NTV550, heeft erg goede specs, heeft geen fan dus is muisstil en ondersteunt volledige navigatie en menus van zowel DVD als Blu-ray ISOs.

Product info: http://www.netgear.com/NEOTV
Een 1e review: http://havetheknowhow.com...-NTV550-Review-page1.html
Forum thread op AVS: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1270549

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

Alle popcorn hours maken in elk geval gebruik van het ifo bestand en laten dus netjes de menu's zien zoals het hoort. Dus dat is al 1.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De spelers gebaseerd op de realtek chip ondersteunen dvd menu.

http://tweakers.net/price...&d1419=3976&d1220=&d1210=

(mede8ter, xstreamer, em7080 en ik vergeet nog wel wat)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties. Gelukkig zitten er ook wat voordelige spelers tussen. Zodra het over de 200 euro gaat wordt een HTPC namelijk al interessant.

Met Ubuntu en XBMC bijvoorbeeld. Een afstandsbedienig is niet eens nodig omdat ik met HTC desire kan gebruiken met de XBMC remote control app. Dus een kale HTPC is dan ook al voldoende en dan kan ik nog wat spelletjes er op spelen ook. Ik dacht bijvoorbeeld aan C64 spelletjes en MAME. :)
Lastig is wel om die stil te krijgen. Maar goed.. de afstandsbediening werkt via WIFI dus de HTPC kan dan ook gewoon in een kast staan.

Nou ja eerst maar eens de specs alle genoemde mediaspeler eens bekijken ....

• 418O2
  • Registratie: November 2001
Ik heb een Mede8er en die doet alles prima en is een stuk voordeliger, kijk daar eens goed naar zou ik zeggen.

Lijkt hetzelfde als bijv. diep layer van AC Ryan, maar de mede8er heeft veel support en firmwares

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. en vandaag op IBOOD: de NETGEAR EVA Digital Entertainer Express 9100 voor 89,95. De prijs is goed. Ondersteund wel DVD menu's maar geen Blueray menu's. Wel lekker geprijsd. Nog even een nachtje over slapen. Morgen heb ik de hele dag nog om de knoop door te hakken.

Verwijderd

Ik had ook een WD TV HD (live), en idd geen dvd menu's.. meteen teruggebracht dus, want dat is echt niet meer van deze tijd.. zeker niet voor een van de duurste apparaten uit z'n soort.

Ik heb intussen de Seagate Freeagent Theater+
Ik ben een kritische kat uit de boom kijker, maar dit ding is echt een aanrader!

productreview: Seagate FreeAgent Theater+ 0MB review door Verwijderd

Ik heb hem gekocht bij Azerty (online) en had hem na betaling van €33.- (lètterlijk 4x goedkoper dan de WD TV Live HD die ik bij MM had gehaald) na vier dagen in huis.

Superprijs voor een Topproduct!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:00:
Ik had ook een WD TV HD (live), en idd geen dvd menu's.. meteen teruggebracht dus, want dat is echt niet meer van deze tijd.. zeker niet voor een van de duurste apparaten uit z'n soort.

Ik heb intussen de Seagate Freeagent Theater+
Ik ben een kritische kat uit de boom kijker, maar dit ding is echt een aanrader!

productreview: Seagate FreeAgent Theater+ 0MB review door Verwijderd

Ik heb hem gekocht bij Azerty (online) en had hem na betaling van €33.- (lètterlijk 4x goedkoper dan de WD TV Live HD die ik bij MM had gehaald) na vier dagen in huis.

Superprijs voor een Topproduct!
Beetje vaag die 33 euro?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Hoe bedoel je?
Pin me niet vast op een paar centen, maar ze kosten volgens mij €32.17 per stuk (had er meteen 2 stuks gekocht natuurlijk :-), verder werden er geen bezorgkosten gerekend, maar wel €1,- omdat ik met iDeal betaalde.

Ik snap niet waarom ik vaag zou zijn over die 33 euri, laat staan wat ik er mee op zou schieten om er over te liegen.. Maar als je wil kan ik de factuur wel even voor je inscannen hoor.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:23:
[...]

Hoe bedoel je?
Pin me niet vast op een paar centen, maar ze kosten volgens mij €32.17 per stuk (had er meteen 2 stuks gekocht natuurlijk :-), verder werden er geen bezorgkosten gerekend, maar wel €1,- omdat ik met iDeal betaalde.

Ik snap niet waarom ik vaag zou zijn over die 33 euri, laat staan wat ik er mee op zou schieten om er over te liegen.. Maar als je wil kan ik de factuur wel even voor je inscannen hoor.
Nee ik bedoel gewoon dat het niet echt een correcte prijs kan zijn geweest. Mazzel voor jou dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

ken je dat.. dat je gaat twijfelen..
haha, nou ik heb de factuur er ff bij gepakt.. en je hebt gelijk! ze zijn veel duurder.
€33.69 per stuk om precies te zijn ;)

Maar ff serieus, denk je dat ze een fout hebben gemaakt? Ik had de link gewoon via pricewatch..
Kzie wel dat Azerty er intussen niet meer bij staat en de laagste prijs nu rond de €60.- ligt. Vaag hoor.

Anyway, €60.- in nog steeds geen geld voor dit topdingetje!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-02 11:06

jeka

Support your local club.

Ik zou een wd tv live nemen!
Speelt alles af ook dvd menu's (gewoon je firmware upgraden)

FCG

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet zo zinvol om een oud topic hiervoor te kicken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.