Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om de HTCTouch pro aan te schaffen. Wat mij echter niet duidelijk is of je het touch screen ook met lange nagels kunt bedienen? Of moet je altijd de stylus gebruiken?
Kan iemand mij hierover antwoord geven of advies welke telefoon welk met touch screen en nagels is te gebruiken?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:22
Lange nagels werken eigenlijk als een soort stylus. Dus waarschijnlijk gaat dat wel goed. Om krassen te voorkomen is in zo'n geval een screenprotector waarschijnlijk wel een goed idee.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Met een capacitive touchscreen werken nagels niet, maar met een resistive touchscreen wel.
Aangezien de HTC Touch Pro 1 en 2 allebei een resistive touchscreen hebben, zal het dus gewoon werken met nagels.

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Heeft de HTC Touch Pro niet een Capacitive touchscreen? Dan kun je hem helemaal niet bedienen met nagels of een stylus.

//Edit: Spuit 11 8)7 Vaker refreshen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Joolee op 23-09-2010 11:17 ]

• benvanzijl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 13:00
Ik heb 'm zelf ook, nog even geprobeerd met m'n nagels te typen (ik heb geen lange nagels maar toch) en dat gaat prima!
prima telefoon ook, wel even een custom rom erop :)