• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 17:48

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
Ik heb gister 5 smsjes van in totaal 2 personen gemist, 1 met rabomobiel (kpn dus) en 1 met hi abbo. Ook vandaag heb ik het weer getest met iemand anders met KPN abbo en ook van hem heb ik geen sms ontvangen.

Hij heeft ook een sms gestuurd naar een ander met t-mobile, en ook hij kreeg niks. Het lijkt dus een storing aan de kant van KPN te zijn, echter kan ik nog niet ergens (hier op tweakers.net of twitter o.i.d.) anderen vinden die dit merken.

Zijn er misschien anderen die dit ook kunnen testen of hier iets van gemerkt hebben?

Edit: ondertussen na meer onderzoek lijkt het ergens aan mijn kant te zitten, anderen krijgen de smsjes van kpn/hi mensen wel (ook met t-mobile en iphones) terwijl ik ze nog steeds niet krijg. Blijft lastig though.

[ Voor 16% gewijzigd door geerttttt op 28-09-2010 00:00 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 13:12
Ik kan geen SMSjes meer versturen....Ben een Hi-klant

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-10 17:32

Mach

[END]Avengers

T-Mobile heeft sinds gisteren ook wel wat problemen. SMS'jes die gisteren door mij GF (met Vodafone) waren verstuurd, kwamen pas vanmiddag aan.....

DUGG

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En wat hadden de helpdesks van KPN en/of T-mobile hierover te melden?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 17:48

geerttttt

Manisch positief

Topicstarter
pven schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:13:
En wat hadden de helpdesks van KPN en/of T-mobile hierover te melden?
Ondertussen nieuwe Sim kaart gekregen, geen verschil. Nu is de technische dienst ernaar aan het kijken, kreeg vanochtend al 2 smsjes met daarin "Tmobile test" van 2 06 nummers :P

Hopen dat t snel opgelost is en de smsjes alsnog binnenkomen , vet irritant dit.

Trouwens, kan ik hierdoor geen geld claimen? T-Mobile levert mij een dienst en deze dienst leveren ze mij momenteel gebrekkig, ondertussen al bijna een week. Iemand die hier kort iets over kan toelichten?

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 09:09
Ik heb een soort gelijk probleem alleen hi naar hi. Gister 2 smsjes (zijn bij mij wel weg) maar bij de ontvanger nooit aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:18
ze zijn wat aan het kloten, afgelopen week had ik een vodafone naar hi probleem. Meerdere smsjes niet ontvangen.
Pagina: 1