Word 2003 templates met batch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Dardan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-01-2022
Hallo.

Ik heb een opdracht gekregen van me stagebegeleider om voor hun een paar templates te maken met hun design en logo met een quick menu zodat ze snel bij de templates kunnen, nou dat heb ik al gedaan tot nu toe zie afbeelding :
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/scwd2s.png

Alleen nu was de vraag dat ze dit willen implementeren op elke pc in de kantoor, en ik vroeg me af of dit kan met een batch file of iets anders?
Dus dat ik alle templates + die quickmenu importeer in die bestand en waarneer je er op klikt dat die ze exporteert naar de destination folder.

Alvast bedankt!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:34

Umbrah

The Incredible MapMan

Kun je er niet een Office Addin van maken en die vervolgens in Visual Studio z'n eigen "plugin" appje laten maken?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:09
Tja, je kan natuurlijk alles scripten wat je wil en eventueel distribueren via je Group Policy.
Maar dan is er meer info nodig.
Wat voor commando's geef je allemaal om het te bewerkstelligen ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Zet de sjablonen op het netwerk en stel die map in als opstartmap van Word dmv een GPO.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ de sjablonen zelf niet in de opstartmap, maar wel in de map "werkgroepsjablonen".
het sjabloon dat het bijkomende menu aanmaakt (dit is waarschijnlijk normal.dot of een algemene invoegtoepassing), kan je ook op het netwerk plaatsen en deze map kan dan wel als opstartmap aangeduid worden. (alles via gpo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dardan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-01-2022
We werken hier met Windows xp Prof dus GPO zal niet gaan maar ik heb de templates dus al op de werkgroep gezet en ze kunnen er wel nu bij alleen die menu wat ik dus had gemaakt gaat niet mee, iemand die dat weet hoe ik die over kan zetten? die menu had ik gewoon gemaakt via tools dan customize en met hyperlinks de templates toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

In het concern zijn 26.000 werknemers werkzaam in meer dan 30 landen in Europa, Afrika, Latijns Amerika, Azië en het Midden-Oosten, door middel van een netwerk van 200 agentschappen en meer dan 1.200 vestigingen.
Oké, je werkt dus op een agentschap, maar om hoeveel werkplekken hebben we het dan in vredesnaam?
We werken hier met Windows xp Prof dus GPO
Er zal toch op zijn minst wel een SBS servertje draaien?

En zonder servertje: aangepast normal.dot fabrieken en dan een simpel batch-scriptje:
copy \\netwerklocatie to c:\path to normal.dot

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1