Goedendag!
Ik heb het volgende probleem zodra ik me pc aandruk gebeurt er compleet niks na een klein beetje klojen kabels erin der uit, usb kabels eruit start ie in eens wel op.
Maar soms is het ook zo dat alleen de power kabel erin zit dat ie ook helemaal niks doet.
Zodra de pc in Windows zit is er helemaal niks meer aan de hand dan kan ik ook gewoon de pc opnieuw opstarten dan blijft ie werken pas als ik voledig het stroom er af haal dat begint et probleem weer opnieuw.
Het Mobo led brand wel gewoon het ligt ook niet aan de aanknop zodra ik de pinnetjes van powerknop vebrind gebeurt er nog niks.
Ook heb ik de voeding al getest met zon voeding tester deze bleek goed te zijn.
Alle kabels enzovoort ook al gecontroleert.
Het gaat om de volgende setup:
Rasurbo GaminX & Power GAP656 650Watt
Geforce 9800GT
asus p5kpl se
Intel duo 8400 3.0ghz
3 std sata hd's
Wireless internet pci kaartje
1 dl branden
1 cd lezer
4gb team elite geheugen 667
Mvg,
Klaas
Ik heb het volgende probleem zodra ik me pc aandruk gebeurt er compleet niks na een klein beetje klojen kabels erin der uit, usb kabels eruit start ie in eens wel op.
Maar soms is het ook zo dat alleen de power kabel erin zit dat ie ook helemaal niks doet.
Zodra de pc in Windows zit is er helemaal niks meer aan de hand dan kan ik ook gewoon de pc opnieuw opstarten dan blijft ie werken pas als ik voledig het stroom er af haal dat begint et probleem weer opnieuw.
Het Mobo led brand wel gewoon het ligt ook niet aan de aanknop zodra ik de pinnetjes van powerknop vebrind gebeurt er nog niks.
Ook heb ik de voeding al getest met zon voeding tester deze bleek goed te zijn.
Alle kabels enzovoort ook al gecontroleert.
Het gaat om de volgende setup:
Rasurbo GaminX & Power GAP656 650Watt
Geforce 9800GT
asus p5kpl se
Intel duo 8400 3.0ghz
3 std sata hd's
Wireless internet pci kaartje
1 dl branden
1 cd lezer
4gb team elite geheugen 667
Mvg,
Klaas