• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben tijdelijk beheerder van een website voor een studievereniging waarvan ongeveer 1400 mensen lid zijn, nu is de site zelf slecht bezocht omdat het ding lastig up to date te houden is, en er dus weinig nieuwe content op komt te staan. Ik heb dus twittergadget op de hoofdpagina neergezet en de leden vinden dit best een goed idee. Echter bereik ik hiermee nog niet genoeg mensen. Maar we hebben wel een actieve facebook en hyves. Ik wil Ik zat met een probleempje betreffende twitter, ik wilde deze graag koppelen aan onze wel actieve facebook groep en hyves groep waarvan ik beide de beheerder ben. Als ik een twitterberichtje typ wil ik dit graag en op hyves en facebook laten verschijnen.

Weet iemand hoe dit kan? Ik heb gezocht en voor zover ik nu weet kunnen er alleen tweets geplaatst worden op een "profiel pagina" en dus niet op een groepspagina. Dan moet ik onze huidge groepspaginas slopen en nieuwe profielpagina's aanmaken, ik vind dit niet ideaal. Ik heb eindeloos gezocht, maar ik kwam op allemaal doorlopende dingen. Alle hulp is welkom! :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:12
Op Facebook is er de officiële Twitter toepassing, tik maar eens Twitter in de zoekbalk.
Op Hyves zit die koppeling ergens in de profielinstellingen, volgensmij was daar een apart kopje voor je WWW's. :)

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Topicstarter
adyta schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:05:
Op Facebook is er de officiële Twitter toepassing, tik maar eens Twitter in de zoekbalk.
Op Hyves zit die koppeling ergens in de profielinstellingen, volgensmij was daar een apart kopje voor je WWW's. :)
Bedankt voor je reactie, Ik ga op zoek naar de twittertoepassing! Op hyves heb ik de WWW functie gevonden, echter kwamen toen de berichten bij mijn hyves profiel te staan i.p.v. van de Groepspaginahyves. Eventueel is iets met een RSS-feed van de twitter ook een optie? Het gaat dus echt om de berichtjes.

Edit: yay, als het goed is komen de tweets nu ook op de facebookgroepspagina!

Hyves vind ik zelf niet zo fijn, maar we hebben wel de meeste leden op hyves, het is me nog niet gelukt om mijn WWW's te posten op de groepspagina. Ik dacht in de vorm van een blog, maar dat werkte ook maar voor 1 tweet en toen hield het updaten van de blog er mee op (op hyves lagt gewoon een hele dag na twitter :P).

[ Voor 24% gewijzigd door Koekje op 23-09-2010 09:16 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Koekje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:09:
[...]

Bedankt voor je reactie, Ik ga op zoek naar de twittertoepassing! Op hyves heb ik de WWW functie gevonden, echter kwamen toen de berichten bij mijn hyves profiel te staan i.p.v. van de Groepspaginahyves. Eventueel is iets met een RSS-feed van de twitter ook een optie? Het gaat dus echt om de berichtjes.

Edit: yay, als het goed is komen de tweets nu ook op de facebookgroepspagina!

Hyves vind ik zelf niet zo fijn, maar we hebben wel de meeste leden op hyves, het is me nog niet gelukt om mijn WWW's te posten op de groepspagina. Ik dacht in de vorm van een blog, maar dat werkte ook maar voor 1 tweet en toen hield het updaten van de blog er mee op (op hyves lagt gewoon een hele dag na twitter :P).
Bij mij komen de tweets ook niet allemaal op hyves te staan als ik ze te snel achter elkaar twitter...
Lastig met testen iig!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Topicstarter
Update: De tweets staat nu op een "ik vind het leuk"-facebookpagina (waarvan nog niemand lid is, dit was niet de bedoelng), maar niet op de huidige facebook groepspagina. Ik denk dat ik weer tot de conclusie moet komen dat het echt niet mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Topicstarter
Een voorzichtige kick!
Ik weet dat het nogal een apart onderwerp is, maar als iemand wat input heeft is dat ideaal.

Samenvattend: Het liefst bereik ik zoveel mogelijk mensen die al op de huidige hyves en facebook groepspagina zitten met onze twitter :).

Het is gewoon niet te doen om alle activiteiten op elke sociale media site apart te updaten, anders had ik dat natuurlijk gedaan. We hebben ook een weblog en kalender op de site en een maandelijkse nieuwsbrief die naar ons ledenbestand gaat (wat arbeidsintensief is om bij te houden trouwens...) Maar het is niet genoeg om onze leden te bereiken en misschien te enthousiasmeren voor de dingen die allemaal georganiseerd worden en natuurlijk andere nuttige info.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.J.V.
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 21:05
Is het niet een idee om zelf een script (php?) te maken waar je jou bericht intypt en dat die pagina het naar twitter, hyves en facebook stuurt?
Pagina: 1