[Windows 7 ] USB werkt niet nadat windows is geladen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Hey allmaal :(
Ik zit dus met het volgende probleem, zodra windows laad, doen alle USB devices (dus ook toetsenbord en muis)het niet meer. Ik heb trouwens het idee dat alle inputs het dan niet meer doen :'(
In de bios en de setup etc werkt het allemaal wel, kan gewoon door het menu heen en mijn muis geeft gewoon licht. Het gebeurt dus als windows geladen is. Enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Heb in het verleden format C gedaan maar daar heb ik nu geen tijd voor.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg geweest ben.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
Je USB Host driver is misschien stuk gegaan. Als je nu zo'n ouderwets toetsenbord met ps2 plug erin doet, doet hij het dan wel?

De eerste oplossing die ik me kan bedenken is om met de DVD windows te herstellen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Wanneer je Windows opstart in veilige modus, heb je dan wel mogelijkheid tot USB devices aan te sturen? Als dat lukt kun je eens proberen je USB drivers te updaten, dan wel te herinstalleren.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
BruceWayne schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:49:
Wanneer je Windows opstart in veilige modus, heb je dan wel mogelijkheid tot USB devices aan te sturen? Als dat lukt kun je eens proberen je USB drivers te updaten, dan wel te herinstalleren.
Nee, werkt ook niet.

Heb het idee dat alle inputs doen.
Ga morgen aan de slag met de Windows DVD

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Ga naar Apparaatbeheer, kijk bij het gedeelte USB (universal serial bus), ontkoppel even zoveel mogelijk usb meuk.

Als het goed is zie je bij sommige uitroeptekens staan, verwijder deze via DELETE. Koppel usb meuk aan. Ga dan in het menu Actie bovenaan en druk op "zoek naar gewijzigde apparaten" en als het goed is wordt alles weer netjes gedetecteerd en etc. etc.

Vraagje: toevallig een laptop of PC waar normaliter een rescue partitie op zit? En deze zeker verwijderd? En je eigen Win7 gaan installeren? Dan krijg je vaak gezeik als dit.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:16
SkyStreaker schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:36:
Ga naar Apparaatbeheer, kijk bij het gedeelte USB (universal serial bus), ontkoppel even zoveel mogelijk usb meuk.

Als het goed is zie je bij sommige uitroeptekens staan, verwijder deze via DELETE. Koppel usb meuk aan. Ga dan in het menu Actie bovenaan en druk op "zoek naar gewijzigde apparaten" en als het goed is wordt alles weer netjes gedetecteerd en etc. etc.

Vraagje: toevallig een laptop of PC waar normaliter een rescue partitie op zit? En deze zeker verwijderd? En je eigen Win7 gaan installeren? Dan krijg je vaak gezeik als dit.
Een geniale tip voor als je geen toetsenbord en muis kunt gebruiken :P

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42

SkyStreaker

Move on up!

kfaessen schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:37:
[...]

Een geniale tip voor als je geen toetsenbord en muis kunt gebruiken :P
Toetsenbord ook niet? Auw, overheen gelezen - sorry :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1