Ik ben bezig een website te maken. Naast vermelding van emailadres heb ik een contactformulier, gebasseerd op -deze-
Ik hoop dat deze veilig genoeg is...
In ieder geval worden de formulieren gestuurd naar een alias mailadres die uiteindelijk in mijn info adres belanden.
Het info adres op de site is nu een .png afbeelding. Echter op de mobiele website wordt deze anders weergegeven dan op mijn reguliere website. De letters in de afbeelding zijn een stuk kleiner dan de rest van de tekst. Bovendien komen op beide websites de opmaak van de tekst en afbeelding niet altijd mooi met elkaar overeen.
Zijn volgende mogelijkheden ook veilig genoeg te noemen ipv een afbeelding?
info [@] website.nl
info [at] domein.at
at apart van elkaar schuin zetten: info [at] webadres.kom
of zou info [@] meel.de veilig genoeg zijn?
of nog duidelijker voor de bezoeker/leek: info @ meel.de
[code=html]<p>info <i>@</i> meel.de</p>
Ik hoop dat deze veilig genoeg is...
In ieder geval worden de formulieren gestuurd naar een alias mailadres die uiteindelijk in mijn info adres belanden.
Het info adres op de site is nu een .png afbeelding. Echter op de mobiele website wordt deze anders weergegeven dan op mijn reguliere website. De letters in de afbeelding zijn een stuk kleiner dan de rest van de tekst. Bovendien komen op beide websites de opmaak van de tekst en afbeelding niet altijd mooi met elkaar overeen.
Zijn volgende mogelijkheden ook veilig genoeg te noemen ipv een afbeelding?
info [@] website.nl
info [at] domein.at
at apart van elkaar schuin zetten: info [at] webadres.kom
HTML:
1
| <p>info [<i>a</i><i>t</i>] webadres.kom |
of zou info [@] meel.de veilig genoeg zijn?
HTML:
1
| <p>info [<i>@</i>] meel.de</p> |
of nog duidelijker voor de bezoeker/leek: info @ meel.de
[code=html]<p>info <i>@</i> meel.de</p>
[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 27-09-2010 14:40 ]