Allereerst mocht dit topic niet goed staan aub verplaatsen naar het juiste topic.
Beste medetweakers,
Ik zit met een groot k.t probleem. Dat is namelijk de driver installeren van graka van mijn laptop. Ik heb een Acer Ferrari 5005WLMI die maar 3 ipv 4GB RAAM heeft. Ik maak gebruik van windows 7 32bit Professional. Op een of andere manier ziet windows 7 NIET dat de driver die ik heb geselecteerd heb nieuwer is. Windows geeft dan aan dat de standaard driver meer up-to-date is. Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan oplossen. De volgende dingen heb ik al gedaan:
- Driver downloaden van de Acer site en deze proberen te installeren
- Driver downloaden van de Ati site en deze proberen te installeren
- Het programma downloaden van de Ati site die dit probleem zou moeten verhelpen en installeren
Graag snel hulp want ik moet mijn laptop morgen avond weer gebruiken (ivm werk)
Alvast hartelijk dank voor de moeite
De laptop specs:
pricewatch: Acer Ferrari 5005WLMI
De windows7 specs:
http://www.microsoft.com/.../system-requirements.aspx
Beste medetweakers,
Ik zit met een groot k.t probleem. Dat is namelijk de driver installeren van graka van mijn laptop. Ik heb een Acer Ferrari 5005WLMI die maar 3 ipv 4GB RAAM heeft. Ik maak gebruik van windows 7 32bit Professional. Op een of andere manier ziet windows 7 NIET dat de driver die ik heb geselecteerd heb nieuwer is. Windows geeft dan aan dat de standaard driver meer up-to-date is. Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan oplossen. De volgende dingen heb ik al gedaan:
- Driver downloaden van de Acer site en deze proberen te installeren
- Driver downloaden van de Ati site en deze proberen te installeren
- Het programma downloaden van de Ati site die dit probleem zou moeten verhelpen en installeren
Graag snel hulp want ik moet mijn laptop morgen avond weer gebruiken (ivm werk)
Alvast hartelijk dank voor de moeite
De laptop specs:
pricewatch: Acer Ferrari 5005WLMI
De windows7 specs:
http://www.microsoft.com/.../system-requirements.aspx