Toon posts:

X-FI Titanium (optical out en inspire 5100)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere pc gekocht en ik wil nu ook een andere geluidskaart kopen. Mijn oog is gevallen op de creative X-FI Titanium omdat ik altijd al Creative heb gehad en deze uitvoering een toslink aansluiting heeft aan de achterzijde.

Met met audigy 2 met frontbay gebruikte ik een setje 4.1 cambridge en een setje 5.1 Inspire 5100 en had ik via de optische aansluiting een home cinema aangesloten. Voor games de 4.1 en 5.1 set en films en muziek de home cinema. Ik kon via de fysieke fvolumeknoppen bepalen welke versterking ik wilde gebruiken. Omdat mijn hp xw6400 twee pci sloten heeft en deze vol zitten met firewire en een extra usb-kaart en ik geen frontaansluiting meer wil voor de toslink wil ik een andere kaart aanschaffen.

Heeft de X-FI Titanium de functionaliteit ook dat zowel de toslink als de jack tegelijkertijd output geven? Bij de Audigy kon je ook een digitaal signaal gebruiken aan de achterzijde maar moest je schakelen in de configuratiescherm. Dat laatste wil ik dus niet.

Hopelijk kan iemand mij antwoord geven.

Groeten Mark

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. We hebben het subforum Audio & HiFi voor vragen over... audio & HiFi. Vragen over audio & HiFi horen dan ook daar thuis, ik move wel even.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!