Ik ben bezig dit topic van voren tot achteren door te nemen. Ondertussen heb ik al tig sites gebookmarked die me gaan helpen om de
Blade te rooten. Verder ligt ie nu aan de oplader. Ik vind het toestel een prettige grip hebben. Het mag dan wel plastic fantastic zijn, het achterklepje heeft een fijne, stroeve laag. Zo zal ie niet snel uit mijn handen glippen. Ondertussen maar eens kijken waar ik een case vandaan ga halen, want dat is nu in feite ook een must geworden. Voorlopig echter blijf ik even mijn oude toestel hanteren. Net zolang tot ik de
Blade geroot heb en er android 2.3.5. via de officiële rom van
ZTE zelf erop gezet heb. Pas dan zal ik het toestel echt in gebruik gaan nemen. Voor nu resteert.. bijlezen van dit topic, inlezen in de materie.

En nog belangrijker: het toestel even aan de kant leggen want mijn studie heeft verdiend de prioriteit op het moment

Iets met tentamens enzo.. dus hoe graag ik vandaag nog bezig wil.. dat komt vanzelf wel!
Dit dus

Waar Wehkamp die foto vandaan heeft weet ik niet. Ik kan je wel melden dat ik gisteren via de Wehkamp de
Blade heb besteld en tien minuten geleden ontvangen heb. En daar staat het
ZTE logo op dezelfde plaats als op jouw exemplaar. Dus gewoon op de achterkant, in het midden, onderaan. Dezelfde backcover dus.
[
Voor 24% gewijzigd door
Joosie200 op 24-11-2011 15:11
]