Toon posts:

externe geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Verwijderd

Topicstarter
hey mede tweakers,
ik heb een ps3 en ik wil daar een externe geluidskaart op aansluiten om vervolgens daar mijn 5.1 speaker set op aan te sluiten. het gaat om deze geluidskaart. en zou ik het dan met deze kabel kunnen aan sluiten? zou dat kunnen? of is er nog een makkelijker de manier? (ik heb de logitech x-540)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hey bowfail,

1) Overige Hardware is geen dumpbak. We hebben het subforum Audio & HiFi voor vragen over... audio & HiFi. Vragen over audio & HiFi horen dan ook daar thuis, ik move wel even.

Move OH -> AH

2) waar dan ook op GoT verwachten we dat je zelf de moeite doet voor je een topic opent, en dat je duidelijk laat weten waar en hoe je gezocht hebt, wat je vond (links!) en wat dan exact onduidelijk was. Dat doe je hier in het geheel niet

Maar goed, wat ermee te doen is ter beoordeling van de AH mods.

Oslik blyat! Oslik!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

dion_b schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:53:
2) waar dan ook op GoT verwachten we dat je zelf de moeite doet voor je een topic opent, en dat je duidelijk laat weten waar en hoe je gezocht hebt, wat je vond (links!) en wat dan exact onduidelijk was. Dat doe je hier in het geheel niet

Maar goed, wat ermee te doen is ter beoordeling van de AH mods.
Dat dus...
Je hebt nu op GoT drie topics geopend welke eigenlijk allemaal onder niveau van inzet zijn. Dit vierde behoort daar helaas ook bij.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.