Anti-spiegel folie voor laptop beeldscherm, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 15.712 views

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Vanwege de mooie hardware-specs heb ik een laptop aangeschaft, maar daar is 1 probleempje bij: Het scherm glimt extreem. Zelfs binnen, overdag met de gordijnen dicht zie je zeer veel reflecteren. Nu schijnt het beeld daar scherper van te worden, maar dat is voor mij geen pluspunt, want ik werk op desktop-pc's ook altijd met een mat scherm, hoge resolutie, en daar is het mij scherp genoeg.

Nu heb ik gezocht naar anti-glare folie, wat je op het scherm kunt plakken, wat de matte finish van normale desktop-beeldschemen simuleert. Ik heb het volgende gevonden:

http://www.buyviewguard.c....65%22-16:9-Aspect-Ratio)

De15.6" 16:9 versie kost hier 20 dollar. In een Nederlandse shop heb ik ook zoiets gevonden, maar dat kost maar liefst 57 euro!

Ik wil dus eigenlijk gewoon de 15.6" Widescreen ViewGuard Anti-Glare Matte Screen Protector van 20 dollar in een Nederlandse webshop of winkel kunnen kopen echter misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen, ik kan het niet vinden.

Weet iemand een Nederlandse winkel/shop waar ik die 15.6" Widescreen ViewGuard Anti-Glare Matte Screen Protector kan kopen?

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

http://www.smartfolie.com...l&lang=nl&target=d30.html

Dit niet wat? Niet naar prijzen gekeken dus geen idee hoe hoog die is.

[ Voor 24% gewijzigd door Xenomorphh op 22-09-2010 16:06 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 08:06
Ik heb hem destijds bij BTO.eu gekocht.

• Mastermind
Ik heb eens gekeken, bij smartfolie.com kost het €32,10 + €1,50 verzendkosten. Ik vind het nog steeds duur, maar dat is te doen :)
Bedankt Xenomorph!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DealExtreme lijkt een stuk goedkoper en is ook betrouwbaar? :P Het mag dan geen NL winkel zijn maar je hebt het alsnog binnen een paar dagen binnen en het is een goeie winkel. Garantie is verder toch geen issue. :P

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 22-09-2010 16:27 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Mastermind
Volgens de gebruikers is die sticker van DealExtreme puur een bescherming, geen matte coating:
Pros: Unfortunately, XellDusk's review appeared to late (for me) online, when I already ordered this Protector. I too, suffer from the terrible glare of modern laptop screens and I was hoping this Protector will look somewhat matte (like related keyboard protector SKU 5090, which I also purchased and am very happy with it). But to be fair, this does what the description promised - protects the screen from mechanical damage.

Cons: 1) Glare! It became even stronger than before :-(2) Procedure of attaching it is somewhat complicated, be sure to read and follow the instructions on the back of the envelope;3) Air bubbles - they are unavoidably there, though some of them dissappear with time, those which remain - look pretty ugly with the monitor on or off;4) packaging is weak, if your Protector gets damaged during shipping you will have to watch some permanent air bubbles forever
Thanx anyway :)

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:27
Kijk op ebay. thin en light topic hebben meerder mensen een matte folie gekocht. Vraag even aan hun

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:42

The Zep Man

🏴‍☠️

Zie hier het nadeel van glanzende schermen welke de illusie geven dat beeld scherper is. Jammer genoeg wordt dit niet altijd even goed aangegeven voor monitoren, laptops en TV's. Gelukkig beperkt zich dit vaak tot de consumentenmarkt.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkloo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-10-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkloo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-10-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinterklaas507
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-01-2022
Heb vandaag die clickfolie van spamwat een soort antireflexfolie is geïnstalleerd. Resultaat valt zwaar tegen. Letters en tekst worden ook minder scherp door de folie.
Gordijn of luxaflex dicht doen haalt de reflectie wel 100% weg.
Je mag het ook niet terugsturen, want het schutfolie (beschermfolie) is er afgehaald voordat je het installeert.
Balen.........professionele prijs voor een waardeloos product

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 29-10-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Sinterklaas507 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:02:
Heb vandaag die clickfolie van spamwat een soort antireflexfolie is geïnstalleerd. Resultaat valt zwaar tegen. Letters en tekst worden ook minder scherp door de folie.
Gordijn of luxaflex dicht doen haalt de reflectie wel 100% weg.
Je mag het ook niet terugsturen, want het schutfolie (beschermfolie) is er afgehaald voordat je het installeert.
Balen.........professionele prijs voor een waardeloos product
Die site ziet er dan ook uit alsof het amateurs zijn.

Ik heb ook nog geen goede NL shop kunnen vinden. De reflectie op mijn Dell is ook niet om aan te zien soms. Ik snap niet waarom ze dit als pluspunt kunnen verkopen.

[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 29-10-2015 19:22 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Spam en necro = slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.