Ik ben bezig een nieuw systeem in elkaar te zetten. Nu wil het systeem niet booten. Ledjes op bord gaan kort aan en direct weer uit. Ook de fans maken 1 omwenteling en gaan vervolgens weer uit. Andere voeding geprobeerd zelfde resultaat. Heb 4 geheugen modules ( 4x 2 gb dual channel), 1 module geplaatst zelfde resultaat, 2 modules zelfde resultaat. Andere kast geprobeerd zelfde resultaat.
Ik dacht het moederbord zal wel kapot zijn. Bord terug naar leverancier blijkt niks mee aan de hand te zijn. Blijft eigenlijk de processor over (Intel i7 870). Probleem is alleen dat ik die niet kan testen.
Is er iemand in de regio Haaglanden waar ik de processor kan testen? Kan hem terugsturen naar leverancier maar als ook hier niks mee aan de hand blijkt te zijn kost dat me weer 32.50 euro.
Ik dacht het moederbord zal wel kapot zijn. Bord terug naar leverancier blijkt niks mee aan de hand te zijn. Blijft eigenlijk de processor over (Intel i7 870). Probleem is alleen dat ik die niet kan testen.
Is er iemand in de regio Haaglanden waar ik de processor kan testen? Kan hem terugsturen naar leverancier maar als ook hier niks mee aan de hand blijkt te zijn kost dat me weer 32.50 euro.