F2S vraagje

Pagina: 1
Acties:

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

Topicstarter
Hoi, ik vroeg me af of er mensen zijn met hetzelfde probleem:

Als ik bv logo.gif upload bij mijn f2s.com site (via ftp) en dan ga ik naar het http adres, dan staat het er.

upload ik een andere logo.gif over die andere heen, en ik ga naar het http adres, dan krijg ik de oude ervoor. Ook als ik mn computer herstart en de cache leeggooi.
Zelfs als ik hem er dan via ftp gewoon verwijder van hun site. Ik gebruik Cuteftp,
Ergens de volgende dag komt de update pas door.

Ik vroeg me dus af of anderen dit ook hebben,
zonee, dan vraag ik een nieuw accountje aan...

PS: laat de flames achterwege graag

Verwijderd

Hmmm raar probleem, ik had vroeger ook f2s, was altijd wel een beetje fucked up met die server qua uploaden en downtime enzo (verder een prima hoster hoor :) )

Probeer dan even je filetje te renamen, en uppen misschien helpt dit, of upload em eens naar een andere dir..

Suc6

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

Topicstarter
ik heb het dus in elke dir, en ik probeer vbb te laten draaien. maar bij elke optie die ik "customize" moet ik een dag wachten voordat ik kan zien of het goed is gegaan.

mijn site draait verder op newspro, dus ik heb niet echt de optie om bestanden snel te hernoemen (dna moet ik alle verwijzingen erna ook veranderen)

maar toch bedankt voor je reactie :) ik ga wel een nieuwe aanvragen, ff testen.

Verwijderd

hier hetzelfde probleem, ik weet niet waar het probleem zit, en heb er tevens ook geen oplossing voor, tis inderdaad erg lastig.

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07

Shadowtje

Shadow

Heb ik ook met F2S.
Uploaden en dan na 4 uur kijken of et werkt :(

had er ultimate bulletin board opstaan, nu dus niet meer :'(

dit is geen link

Verwijderd

Heb ik ook gehad op f2s, ik zit nu op www.datablocks.net is stukken beter alleen kun je er op het momment even geen account meer aanmaken :(

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-04 13:50
Volgens mij heeft f2s er een proxy server voor hangen die alles chached, om zo de load een beetje laag te houden van de servers.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Pagina: 1