Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tweakers CV] Vinkjes zijn vreemd

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik was daarnet even naar mijn tweakers CV aan het kijken en het viel me op dat ik dus geen lege opties zag staan. Vroeger was het zo dat je een opsomming zag van alles met dus lege opties en aangevinkte opties. Nu zie alleen de aangevinkte opties en zijn de lege opties verborgen.

Je ziet dus enkel de aangevinkte opties. Wat nu zo vreemd hieraan is, is dat het icoontje ervoor niet gewijzigd is. Je ziet een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif icon en je zou verwachten dat er ook hokjes zouden zonder vinkjes. Maar die zijn er dus dus niet wat dus dit icoontje eigenlijk overbodig maakt.

Is het een idee dat dit gewijzigd wordt in iets dat wel past? Zoals enkel een opsommingsteken ofzo.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:16

crisp

Devver

Pixelated

Dat is al een paar jaar het geval en is by design; daar gaan we nu niets in wijzigen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.