Ervaringen RV computers

Pagina: 1
Acties:
  • 1.881 views

• Le_Roi210
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Hi All,

Ik was zo is benieuwt wie er nog meer van die fijne (not) ervaringen heeft met RV computers uit Lelystad?

Het was mijn intentie een pittige review te plaatsen in de sectie "Shopreviews" maar dat kan niet omdat zij zelf hebben aangegeven er niet in te willen. Dat vindt ik trouwens wel een beetje raar, want ze verkopen wel online en als ze daar onderuit kunnen komen door aan te geven niet in de pricewatch te willen voorkomen dan is dat wel erg gemakkelijk.

Men moet gewaarschuwd worden voor dit bedrijf.

Ik heb er een 2e hands laptop gekocht en dat is verre van goed gegaan. De eerste (een Dell 810) verdween in de post, erg vervelend voor hun maar daar kan ik niks aan doen.
De tweede (Dell D610) werd niet verzonden, bleef op het postkantoor liggen zeiden ze.
En toen die kwam was het de verkeerde (een Fujitsu-Siemens Pi1501). Het was qua specificaties wel een betere, maar niet die ik had besteld. In overleg besloten dat ik die zou houden onder de voorwaarde dat ik een nieuwe accu zou krijgen omdat deze helemaal niet laden.

Nou dit duurt nu al vanaf 9 april 2010, VIJF-EN-EEN-HALVE –MAAND dus!!!
De gehele tijd totaal geen reacties op emails die ik verstuurde en geen reacties op faxen, die zeker aan gekomen moeten zijn, ik heb een ontvangst bevestiging.
De enige manier was telefonisch, en dat ging wel goed. Maar achteraf is er met zoete woorden gestrooid want het enige wat ik tot nu toe heb ontvangen is een verkeerde accu en dat pas na veel bellen. Die accu is nu terug.
En dan te bedenken dat via Ebay zo’n accu met een week vanuit Hong-Kong in huis kan zijn.

Dat heb ik nu dus maar gedaan uit eigen zak. Ja ik weet het, nu hebben ze hun zin maar ik heb het helemaal gehad met ze. Na het laatste telefoon gesprek (de eerste waarin ik boos ben geworden) werd er beloofd terug te bellen…..nou dat is een week geleden en mooi niks dus. Het is nu mooi geweest, ze hebben lang genoeg de tijd gehad en zijn dus duidelijk niet van zins mij te helpen. Een schande als je zo met je klanten om gaat.

Mijn advies is mijden die winkel, het is een drama.

Succes.

Ps. Ik daag ze uit dit al nog netjes op te lossen als ze dit lezen.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:13

St@m

@ Your Service

Le_Roi210 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:10:
Hi All,

Ik was zo is benieuwt wie er nog meer van die fijne (not) ervaringen heeft met RV computers uit Lelystad?

Het was mijn intentie een pittige review te plaatsen in de sectie "Shopreviews" maar dat kan niet omdat zij zelf hebben aangegeven er niet in te willen. Dat vindt ik trouwens wel een beetje raar, want ze verkopen wel online en als ze daar onderuit kunnen komen door aan te geven niet in de pricewatch te willen voorkomen dan is dat wel erg gemakkelijk.
De pricewatch is geheel vrijwillig, nouja, volgens mij moeten bedrijven nog betalen ook om er bij te komen.
Het is niet zo dat je verplicht bent om aangemeld te zijn op de site van tweakers als webshop zijnde.
Er zijn duizenden webshops die niet in de pricewatch staan.
Men moet gewaarschuwd worden voor dit bedrijf.

Ik heb er een 2e hands laptop gekocht en dat is verre van goed gegaan. De eerste (een Dell 810) verdween in de post, erg vervelend voor hun maar daar kan ik niks aan doen.
De tweede (Dell D610) werd niet verzonden, bleef op het postkantoor liggen zeiden ze.
En toen die kwam was het de verkeerde (een Fujitsu-Siemens Pi1501). Het was qua specificaties wel een betere, maar niet die ik had besteld. In overleg besloten dat ik die zou houden onder de voorwaarde dat ik een nieuwe accu zou krijgen omdat deze helemaal niet laden.

Nou dit duurt nu al vanaf 9 april 2010, VIJF-EN-EEN-HALVE –MAAND dus!!!
De gehele tijd totaal geen reacties op emails die ik verstuurde en geen reacties op faxen, die zeker aan gekomen moeten zijn, ik heb een ontvangst bevestiging.
De enige manier was telefonisch, en dat ging wel goed. Maar achteraf is er met zoete woorden gestrooid want het enige wat ik tot nu toe heb ontvangen is een verkeerde accu en dat pas na veel bellen. Die accu is nu terug.
En dan te bedenken dat via Ebay zo’n accu met een week vanuit Hong-Kong in huis kan zijn.

Dat heb ik nu dus maar gedaan uit eigen zak. Ja ik weet het, nu hebben ze hun zin maar ik heb het helemaal gehad met ze. Na het laatste telefoon gesprek (de eerste waarin ik boos ben geworden) werd er beloofd terug te bellen…..nou dat is een week geleden en mooi niks dus. Het is nu mooi geweest, ze hebben lang genoeg de tijd gehad en zijn dus duidelijk niet van zins mij te helpen. Een schande als je zo met je klanten om gaat.

Mijn advies is mijden die winkel, het is een drama.

Succes.

Ps. Ik daag ze uit dit al nog netjes op te lossen als ze dit lezen.
Tja.. heel vervelend voor je, dat meen ik echt. Maar je had ze allang in gebreke kunnen stellen of weet ik veel wat. Gewoon de juridische weg volgen. En een goede tip voor een volgende keer. Controleer een webshop de volgende keer in de pricewatch ;) Dat geeft verder geen zekerheid natuurlijk, maar het is allemaal iets makkelijker en geeft een stukje extra vertrouwen in een goede afloop (mits de shop een goede naam heeft).

Ik denk niet dat ze hier gaan reageren/dit gaan lezen overigens

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Le_Roi210
Ja je hebt natuurlijk gelijk en meestal ben ik wel voorzichtiger.
Het toont maar weer eens aan dat niet iedereen even fatsoenlijk is.

Een wijze les voor de volgende keer.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar je kan toch nog steeds de procedure volgen en ze in gebreke stellen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Le_Roi210
Ja dat ga ik wel doen denk ik. Zal is vragen bij de consumentenbond, ben niet voor niks lid. Kan ik gelijk mijn rechtsbijstandverzekering is gaan testen.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 07:55
"Eens". Ik weet, corrigeren is niet netjes, maar kan hier slecht tegen :)

Nickname does not reflect reality

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

De shop heeft ooit in de Pricewatch en Shopreview gestaan in de tijd dat Pricewatch vermelding en Shopreview nog sterk gekoppeld waren.

Wilde een shop uit de shopreview, dan mocht een shop ook niet meer adverteren in de pricewatch en andersom: wilde een shop adverteren in de PW, dan moest de shop ook de reviewmogelijkheid accepteren. Inmiddels is dat allemaal wat veranderd. De pricewatch is een betaalde dienst geworden en de shopreviews zijn daar niet langer 1:1 aan gekoppeld.

Zodoende heb ik zojuist de shopreview pagina van het betreffende bedrijf weer geactiveerd: http://tweakers.net/shopreview/7121/rv-computers.html

Ik stel voor dat je daar een nette review invult, zodra de zaak voor jou is afgerond. Als je nog van plan bent om verder met ze in discussie te gaan kan je daar dus beter even mee wachten. Als de communicatie met de shop is afgerond en je via een externe procedure gaat proberen de boel alsnog opgelost te krijgen, dan kan je eventueel al wel vast een review invullen.

Let wel: houdt het netjes, ga niet lopen ranten en schreeuwen, we stellen een zo objectief en volledig mogelijk verhaal heel erg op prijs :)

Mocht je nog vragen hebben over hoe je een en ander het beste kan aanpakken, of wat je rechten en plichten zijn, dan kan je daarover een topic openen, hier in het Shopping Forum. Maar ook dan graag op een nette manier, waarbij je duidelijk aangeeft tegen welke problemen je aanloopt en waar je een vraag over hebt :)

Dit topic gaat op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.