[win 7]gadgets/widgets onthouden hun positie niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Iedere keer als ik windows uit de slaapstand haal staat een aantal gadgets/widgets niet meer op hun oude plek op de desktop maar helemaal rechts op de sidebar positie.
Ik heb 7 gadgets,die niet allemaal onder elkaar passen.
Dus heb ik de laatste 2 naast de andere op de desktop gezet.
Maar haal ik de pc uit de slaapstand,dan staan die laatste 2 over de andere heen,uiterst rechts.
Het enige dat ik kan doen,is ze weer naar hun oude positie te slepen,maar bij de volgende reboot,wakker worden uit slaapstand,staan ze weer helemaal rechts bovenop de gadgets die daar al stonden.
Ze nemen niet hun plaats in,in de vorm dat de "onderliggende gadget" niet meer bestaat,ze staan er gewoon overheen en de gadgets die er oorspronkelijk stonden,liggen er onder.
Verwisselen van positie helpt niets.
Wie weet hoe ik de gadgets/widgets op hun plaats veranker zodat ze bij de volgende reboot/wakker worden uit slaapstand,nog staan waar ik ze heb neergezet.
Superlijm helpt ook al niet :+

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
Ik zat een beetje rond te surfen en zo te zien ben je niet de enige die dit probleem heeft. Wat ik er zo over lees is er nog geen oplossing om de gadgets op een vaste plek te zetten. Zie onder andere deze:
http://social.answers.mic...8a-4315-b464-0e7f3b5fe371

[ Voor 25% gewijzigd door Rupie op 22-09-2010 10:00 ]

Desktop | Server | Laptop

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Nee, de "oplossing" zou zijn om UAC in te schakelen maar dat maakt geen verschil.
Ook rechtermuisknop,beeld,buro pictogrammen aan en uit te schakelen zou helpen,om deze uiteindelijk op aan te laten,maakt niet uit.
Idem de optie burobladgadgets aan en uit,en dan aan te laten,maakt niet uit.
Microsoft raadt aan een nieuwe user account aan te maken omdat de account info corrupt zou kunnen zijn,maakt niet uit.
Het blijft gewoon een bug... bedankt voor het meedenken !