• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 21:18
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik bij ons de pakketten SCVMM 2008 R2 en SCOM 2007 R2 2007 geïnstalleerd. Na de installatie van deze twee was ik van plan om beide applicaties te gaan updaten. Helaas waren er geen Windows Updaets voor beschikbaar. Ook valt het mij op dat deze pakketten niet in het lijstje staan wanneer ik kijk bij Product en Classification in WSUS 3.0.

Mijn vraag is: Hoe kan ik bovenstaande 2 pakketten toevoegen aan onze WSUS server? En bestaat er de mogelijkheid om zelf een nieuwe categorie toe te kunnen voegen aan de WSUS server.

Ik heb het zelf al gezocht, helaas niets gevonden. Ook op de blog van WSUS staat er niets gemeld.
WSUS blog: http://blogs.technet.com/b/wsus/

Btw; Onze WSUS server draait op een Windows server 2008 R2 Standaard.

Ik hoor het graag.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zodra deze categories beschikbaar zijn worden ze bij de eerst volgende synchronisatie toegevoegd. Ik denk dat er gewoon nog niets in WSUS geimplementeerd is hiervoor. Office 2010 duurde ook eventjes voordat die beschikbaar was in WSUS.

Zijn er uberhaubt al patches beschikbaar voor die pakketten? Heb me er niet in verdiept :)

Zelf toevoegen van categories is volgens mij niet mogelijk.

https://discord.com/invite/tweakers

• Razwer
  • Laatst online: 14-11 20:46
redfoxert schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:21:
Zijn er uberhaubt al patches beschikbaar voor die pakketten? Heb me er niet in verdiept :)
jazeker.
synchroniseren en dan komen ze vanzelf in de paketten lijst...

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je moet ze wel nog even aanzetten dan in je Product en Classification lijst, dat wel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• lawkexarib
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Zojuist heb ik opnieuw de WSUS handmatig gesynchroniseerd, helaas komen bovenstaande pakketten nog steeds niet voor in het lijstje van Product en Classification....

Ook vanochtend heb ik een e-mail gekregen waarin staat dat vannacht de synchronisatie was uitgevoerd en er zijn 10 nieuwe updates bij gekomen. wanneer ik kijk naar Product en Classification zie ik helaas nog steeds niet die pakketten..

Is er een andere manier om dit te bewerkstelligen?

• Razwer
  • Laatst online: 14-11 20:46
reboot je bak eens voor de grap als je kan. misschien dat een herstart van services relaas brengt

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• lawkexarib
Hoi,

De Wsus server heb ik meerdere malen gereboot, helaas tot op het heden geen resultaat...Het is wel een virtuele machine, maar volgens mij maakt dit niet uit toch..Ik zit er te denken om het te verhuizen naar een fysieke machine...
Pagina: 1