Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onderzoeksvraag Eindscriptie

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

• tiborkleinman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:43
Beste mede-tweakers,

Ik sta momenteel in de startblokken voor het maken van mijn eindscriptie voor het HBO.
Zelf wil ik, omdat ik ook een programmeur ben, een onderzoek doen wat gerelateerd is aan Android.

Kunnen jullie misschien wat ideeën bedenken die het onderzoeken waard zijn en in verband staan met de Android OS.

Ik hoor graag van jullie.

Gr. Tibor

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-11 15:53

Jeroen V

yadda yadda yadda

Handig, zeggen dat je een onderzoek wilt doen zonder te zeggen in welke richting je zou moeten denken....

Om je een zetje in de goede richting te geven, denk je meer aan de technische kant van de apps, of meer op het effect van sociale aspecten van het gebruik van de app?

(en ik heb zo het vermoeden dat de mods ietsje meer eigen inzet zouden waarderen ;))

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sorry, maar dit soort zaken mag je toch echt zelf gaan verzinnen. Eigenlijk ben je ons nu aan het werven om jou ideeen te verzinnen, en dat is niet de bedoeling. Al helemaal niet omdat het om jouw eindscriptie gaat. Dit topic gaat dan ook dicht.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.