Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Random flash reclame banner laden ?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 14:21
[intro] Ik ben bezig om een website aan te passen van de Carnaval in Teteringen en om wat extra in komsten te kunnen generen willen wat reclame aanbrengen op de website, omdat dat een meerwaarde kan geven voor de huidige sponsoren. Nu is de website opgebouwd met behulp van PHP en daar dacht ik dat mijn vraag hier het beste tot zijn recht komt.[/intro]

Nu heb ik verschillende flash-bestanden die ik graag random geladen zou zien op de website, alleen krijg ik dat maar niet voor elkaar, ik ben bezig geweest met deze www.sitemasters.be PHP met de mogelijkheid om Random banner te plaatsen, maar ik zou niet weten hoe ik die code moet verwerken op de website.

Hopelijk kan en wilt iemand mijn helpen en heeft er iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg

Het beftreft de volgende website *snip

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 22-09-2010 09:19 ]

Teteringen

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je uberhaupt wel iets geprobeerd? Lukt het wel om een enkele banner weer te geven? Lukt het om een random getal te maken? Een beetje meer inzet is wel gewenst :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

maar ik zou niet weten hoe ik die code moet verwerken op de website.

Hopelijk kan en wilt iemand mijn helpen en heeft er iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg
Tijd om eerst zelf op onderzoek uit te gaan en zaken te proberen. Meer inzet is inderdaad gewenst. Het ius hier in de eerste plaats een discussie forum en geen helpdesk. Vandaar dat we aan iedereen hier vragen om toch echt eerst zelf zaken te proberen, en ook te melden in het topic wat je dan hebt geprobeerd en wat er dan niet mee lukte. Dat staat overigens netjes uitgelegd in Het algemeen beleid #quickstart. Je komt nu niet verder dan "ik heb dit script en dat moet op m'n website, wie helpt me", en dat is nu net niet de bedoeling hier.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.