[intro] Ik ben bezig om een website aan te passen van de Carnaval in Teteringen en om wat extra in komsten te kunnen generen willen wat reclame aanbrengen op de website, omdat dat een meerwaarde kan geven voor de huidige sponsoren. Nu is de website opgebouwd met behulp van PHP en daar dacht ik dat mijn vraag hier het beste tot zijn recht komt.[/intro]
Nu heb ik verschillende flash-bestanden die ik graag random geladen zou zien op de website, alleen krijg ik dat maar niet voor elkaar, ik ben bezig geweest met deze www.sitemasters.be PHP met de mogelijkheid om Random banner te plaatsen, maar ik zou niet weten hoe ik die code moet verwerken op de website.
Hopelijk kan en wilt iemand mijn helpen en heeft er iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg
Het beftreft de volgende website *snip
Nu heb ik verschillende flash-bestanden die ik graag random geladen zou zien op de website, alleen krijg ik dat maar niet voor elkaar, ik ben bezig geweest met deze www.sitemasters.be PHP met de mogelijkheid om Random banner te plaatsen, maar ik zou niet weten hoe ik die code moet verwerken op de website.
Hopelijk kan en wilt iemand mijn helpen en heeft er iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg
Het beftreft de volgende website *snip
[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 22-09-2010 09:19 ]
Teteringen