Hallo allemaal,
Ik weet dat dit topic al eerder is gepost, maar deze ging naar mijn inziens een beetje te veel door over gamen.
Op t moment ben ik dus bezig om een systeem samen te stellen waar ik niet binnen een korte tijd weer spijt van heb
Belangrijkste apps :
- after effects
- premiere ( tevens HD capture )
- 3d studio max
Ik heb geen budget voor een (semi) proffesionele HD capture card
gamen doe ik niet
Ik heb zelf al wat samen gesteld en graag zou ik jullie ongezouten mening hier over horen :

Zoals jullie zien staat er nog geen kast bij, hier ben ik nog niet helemaal over uit.
Mijn plan is om de 2 raptor schijven ( 10.000 rpm ) in een RAID 0 te zetten.
Ik weet niet of dit een bottleneck effect zal creeren waardoor dit misschien overbodig is ?
(DVD enz. komt allemaal later wel)
Ik stel niet dagelijks zoiets samen dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen de juiste beslissing te nemen.
gr. Martijn
Ik weet dat dit topic al eerder is gepost, maar deze ging naar mijn inziens een beetje te veel door over gamen.
Op t moment ben ik dus bezig om een systeem samen te stellen waar ik niet binnen een korte tijd weer spijt van heb
Belangrijkste apps :
- after effects
- premiere ( tevens HD capture )
- 3d studio max
Ik heb geen budget voor een (semi) proffesionele HD capture card
gamen doe ik niet
Ik heb zelf al wat samen gesteld en graag zou ik jullie ongezouten mening hier over horen :

Zoals jullie zien staat er nog geen kast bij, hier ben ik nog niet helemaal over uit.
Mijn plan is om de 2 raptor schijven ( 10.000 rpm ) in een RAID 0 te zetten.
Ik weet niet of dit een bottleneck effect zal creeren waardoor dit misschien overbodig is ?
(DVD enz. komt allemaal later wel)
Ik stel niet dagelijks zoiets samen dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen de juiste beslissing te nemen.
gr. Martijn