Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
De achterliggende gedacht is om (gerelateerde) content maar ook VNU/3rd party mailings (indien je daarvoor op-in doet) meer op maat toe te spitsen.
Intentionally left blank
Blijkbaar heb je toch iets moeten aanpassen, anders had je de gele balk ueberhaupt niet gekregenGlaanie schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:30:
En als ik mijn profiel al hebt bijgewerkt, voldoet dan het drukken op de knop 'Profiel aanpassen' zonder dat je daadwerkelijk iets hebt aangepast? Ik wil natuurlijk wel kans maken op de iPad, waarover in de gele mededelingenbalk 'reclame' voor werd gemaakt![]()
Overigens ging die balk automatisch weg nadat ik op de knop had gedrukt, dus blijkbaar is het wel geregistreerd? Wanneer is de uitslag trouwens?
En ja, als je je profiel hebt geupdate (zelfs zonder aanpassing) dan wordt dat geregistreerd. Wat de verdere voorwaarden zijn van de actie en wanneer de uitslag is weet ik niet.
Intentionally left blank
Ik had mijn profiel al gelijk na de update van V&A3.0 bijgewerkt (zie hiercrisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:34:
[...]
Blijkbaar heb je toch iets moeten aanpassen, anders had je de gele balk ueberhaupt niet gekregen
En ja, als je je profiel hebt geupdate (zelfs zonder aanpassing) dan wordt dat geregistreerd. Wat de verdere voorwaarden zijn van de actie en wanneer de uitslag is weet ik niet.
Ik heb zojuist Opleiding / Functiegroep / Branche aangepast. Echter; beroep wordt nu als 'leeg' weergegeven in mijn profiel.crisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:30:
Er is niets weggehaald, 'beroep' was vroeger een vrij invoerveld, nu is het een keuzeveld.
De achterliggende gedacht is om (gerelateerde) content maar ook VNU/3rd party mailings (indien je daarvoor op-in doet) meer op maat toe te spitsen.
Ik vond overigens de vrije invoervelden sterker dan de gepredefinieerde categorieën. 'Design Systems & Architectuur @ TU/e' zegt wat mij betreft meer dan 'Wetenschappelijk Onderwijs'.
Misschien is het een idee om beiden op te nemen? Voor de statistieken etc. de nieuwe keuzevelden en daarnaast wat vrije invoervelden om weer te geven in je profiel?
Leaping Lab Rats!
Ook 'Opleiding' wordt bij mij leeggelaten, niet dat het 'Overig' wat ik er wil hebben staan zo spannend is, maar het klopt nietd3vlin schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:44:
Ik heb zojuist Opleiding / Functiegroep / Branche aangepast. Echter; beroep wordt nu als 'leeg' weergegeven in mijn profiel.
Zie crisp in "[bug] profiel bewerken toont geen beroep"d3vlin schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:44:
[...]
Ik heb zojuist Opleiding / Functiegroep / Branche aangepast. Echter; beroep wordt nu als 'leeg' weergegeven in mijn profiel.
Intentionally left blank
Inderdaad, waar is student gebleven? Nu past een groot publiek van <25 niet in de vakjesBarleone schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:09:
Wordt de achterliggende gedachte van de profiel updates nog bekendgemaakt? Bijvoorbeeld onderzoek naar de userbase?
Feat request: Bij Functiegroep staat geen Student meer. Kan dat er weer in terug? Of wat is de reden van het weghalen?
Edit: ik lees dat onder automatisering developer staat.
[ Voor 21% gewijzigd door roy-t op 22-09-2010 09:58 ]
Verder is het inderdaad ook vaag wanneer je genomineerd bent voor de iPad.
bonzz.netninja in "[bug] profiel bewerken toont geen beroep"
Wat betreft de voorwaarden e.d van de prijsvraag, daar ga ik even achteraan
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik had gister of eergister mijn profiel al geupdate, en extragratisch kans maken op een iPad is natuurlijk altijd welkom
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Anoniem: 175233
Nu wordt het bij mij behoorlijk nietszeggend...
Zoals.. voor VNU wil ik best invullen dat ik Automatisering/Developer ben, maar ik vind het stoerder om mijn volledige titel in te vullen zoals 'PHP ontwikkelaar'.
Intentionally left blank
Vroegâh kon ik ze mooi naast elkaar zetten en was het duidelijk dat ik een HBO papiertje had en tegelijkertijd ook nog studeerde.
Edit: Dat heb ik inmiddels op een nette manier kunnen fixen
[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 22-09-2010 12:21 ]
Mooi, tnx!crisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:19:
Vrije invoervelden zijn weer terug als aanvulling op de vaste keuzes
Leaping Lab Rats!
Kijk eens aan, klaar terwijl u wacht!crisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:19:
Vrije invoervelden zijn weer terug als aanvulling op de vaste keuzes
Ik heb het gelijk weer geüpdatet, maak ik nu ook 2x kans op de iPad?
Ik heb een mail gestuurd naar frontpage@ maar daar krijg ik al 2 weken geen reactie op
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen