[Feat] Profiel update

Pagina: 1
Acties:

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Wordt de achterliggende gedachte van de profiel updates nog bekendgemaakt? Bijvoorbeeld onderzoek naar de userbase?
Feat request: Bij Functiegroep staat geen Student meer. Kan dat er weer in terug? Of wat is de reden van het weghalen?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

En als ik mijn profiel al hebt bijgewerkt, voldoet dan het drukken op de knop 'Profiel aanpassen' zonder dat je daadwerkelijk iets hebt aangepast? Ik wil natuurlijk wel kans maken op de iPad, waarover in de gele mededelingenbalk 'reclame' voor werd gemaakt ;) :p Overigens ging die balk automatisch weg nadat ik op de knop had gedrukt, dus blijkbaar is het wel geregistreerd? Wanneer is de uitslag trouwens?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er is niets weggehaald, 'beroep' was vroeger een vrij invoerveld, nu is het een keuzeveld.

De achterliggende gedacht is om (gerelateerde) content maar ook VNU/3rd party mailings (indien je daarvoor op-in doet) meer op maat toe te spitsen.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Glaanie schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:30:
En als ik mijn profiel al hebt bijgewerkt, voldoet dan het drukken op de knop 'Profiel aanpassen' zonder dat je daadwerkelijk iets hebt aangepast? Ik wil natuurlijk wel kans maken op de iPad, waarover in de gele mededelingenbalk 'reclame' voor werd gemaakt ;) :p Overigens ging die balk automatisch weg nadat ik op de knop had gedrukt, dus blijkbaar is het wel geregistreerd? Wanneer is de uitslag trouwens?
Blijkbaar heb je toch iets moeten aanpassen, anders had je de gele balk ueberhaupt niet gekregen :P
En ja, als je je profiel hebt geupdate (zelfs zonder aanpassing) dan wordt dat geregistreerd. Wat de verdere voorwaarden zijn van de actie en wanneer de uitslag is weet ik niet.

Intentionally left blank

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

crisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:34:
[...]

Blijkbaar heb je toch iets moeten aanpassen, anders had je de gele balk ueberhaupt niet gekregen :P
En ja, als je je profiel hebt geupdate (zelfs zonder aanpassing) dan wordt dat geregistreerd. Wat de verdere voorwaarden zijn van de actie en wanneer de uitslag is weet ik niet.
Ik had mijn profiel al gelijk na de update van V&A3.0 bijgewerkt (zie hier :p). En alles was nog steeds netjes ingevuld, precies zoals ik het de vorige keer gedaan had.

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:29
crisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:30:
Er is niets weggehaald, 'beroep' was vroeger een vrij invoerveld, nu is het een keuzeveld.

De achterliggende gedacht is om (gerelateerde) content maar ook VNU/3rd party mailings (indien je daarvoor op-in doet) meer op maat toe te spitsen.
Ik heb zojuist Opleiding / Functiegroep / Branche aangepast. Echter; beroep wordt nu als 'leeg' weergegeven in mijn profiel.

Ik vond overigens de vrije invoervelden sterker dan de gepredefinieerde categorieën. 'Design Systems & Architectuur @ TU/e' zegt wat mij betreft meer dan 'Wetenschappelijk Onderwijs'.
Misschien is het een idee om beiden op te nemen? Voor de statistieken etc. de nieuwe keuzevelden en daarnaast wat vrije invoervelden om weer te geven in je profiel?

Leaping Lab Rats!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

d3vlin schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:44:
Ik heb zojuist Opleiding / Functiegroep / Branche aangepast. Echter; beroep wordt nu als 'leeg' weergegeven in mijn profiel.
Ook 'Opleiding' wordt bij mij leeggelaten, niet dat het 'Overig' wat ik er wil hebben staan zo spannend is, maar het klopt niet :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

d3vlin schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:44:
[...]

Zie crisp in "[bug] profiel bewerken toont geen beroep"

Intentionally left blank

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 23:20
Zou het mogelijk zijn om ook weer een vrij invul veld te krijgen voor beroep, ik wil veel liever een precieze beschrijving hebben staan in mijn profiel dan een algemene categorie?

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 21:58
Barleone schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:09:
Wordt de achterliggende gedachte van de profiel updates nog bekendgemaakt? Bijvoorbeeld onderzoek naar de userbase?
Feat request: Bij Functiegroep staat geen Student meer. Kan dat er weer in terug? Of wat is de reden van het weghalen?
Inderdaad, waar is student gebleven? Nu past een groot publiek van <25 niet in de vakjes :'(. En wat ik nog erger vind eigenlijk, onder Functiegroep staat eigenlijk niets waar ik programmeur bij vind passen, terwijl 50% van de bezoekers van deze site daar toch wel in zouden moeten :).

Edit: ik lees dat onder automatisering developer staat.

[ Voor 21% gewijzigd door roy-t op 22-09-2010 09:58 ]

~ Mijn prog blog!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:35
Ik ben engineer, ik zou niet weten waar ik dat onder moet noemen. Ik heb nu maar "techniek" gekozen, maar dat is nog breder dan de nieuwe A2.

Verder is het inderdaad ook vaag wanneer je genomineerd bent voor de iPad.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 16:47

bonzz.netninja

Niente baffi

Zie ook
bonzz.netninja in "[bug] profiel bewerken toont geen beroep"

Wat betreft de voorwaarden e.d van de prijsvraag, daar ga ik even achteraan

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:27

Nakebod

Nope.

Zou wel leuk zijn als je zonder aanpassing wel mee kan doen :+
Ik had gister of eergister mijn profiel al geupdate, en extragratisch kans maken op een iPad is natuurlijk altijd welkom :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Anoniem: 175233

Ik ga met de rest mee... het zou toch wel heel prettig zijn als er naast keuze uit beroepscategorien ook nog een vrij invoerveld is.

Nu wordt het bij mij behoorlijk nietszeggend...

• Barleone
  • Nu online
Misschien een extra veldje?
Zoals.. voor VNU wil ik best invullen dat ik Automatisering/Developer ben, maar ik vind het stoerder om mijn volledige titel in te vullen zoals 'PHP ontwikkelaar'.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vrije invoervelden zijn weer terug als aanvulling op de vaste keuzes :)

Intentionally left blank

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:33
En sowieso is het nu weer vaag wat ik moet invullen. HBO Elektrotechniek afgerond, en nu aan de studie voor mijn Master. Ik doe dus Wetenschappelijk Onderwijs op dit moment. Echter is mijn hoogst afgeronde studie op HBO-niveau. Zo heeft mcDavid dus wel Voortgezet Onderwijs als studie aangegeven en kijkt er anders tegenaan.

Vroegâh kon ik ze mooi naast elkaar zetten en was het duidelijk dat ik een HBO papiertje had en tegelijkertijd ook nog studeerde.
Edit: Dat heb ik inmiddels op een nette manier kunnen fixen :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 22-09-2010 12:21 ]

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:29
crisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:19:
Mooi, tnx!

Leaping Lab Rats!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:35
crisp schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:19:
Kijk eens aan, klaar terwijl u wacht! _/-\o_

Ik heb het gelijk weer geüpdatet, maak ik nu ook 2x kans op de iPad? :9

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:18
Netjes, dit is overzichtelijker zo! Goed bezig.

• Barleone
  • Nu online
Update request: hoe staat het hiermee? http://tweakers.net/profielactie
Ik heb een mail gestuurd naar frontpage@ maar daar krijg ik al 2 weken geen reactie op :-(

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:27

Nakebod

Nope.

Er is volgens mij nooit een .plan voor geweest, maar er is wel een winnaar, zie: Is dit echt? of is dit spam?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1