Eerlijk gezegd is GoT voor mij juist niet de ideale site voor PRG. GoT zie ik meer als diepgaandere discussies over bepaalde onderwerpen. Dus inderdaad een topic "Ervaring met het Entity Framework" of iets dergelijks. Voor rechtoe-rechtaan problemen lees ik veel liever SO (en beantwoord indien antwoord aanwezig in brein). Van de vragen waar ik het antwoord niet op weet leer ik iets, van de vragen waar ik het wel weet help ik anderen.
Waarom ik dat niet op GoT doe, hm, kip/ei probleem? Er wordt niet snel genoeg gereageerd, er zijn niet genoeg topics met wat geavanceerde vragen in mijn gebied. Nu kan je zeggen, dan moet je zelf ermee starten; ik denk alleen dat er gewoon te weinig users op GoT in totaal zijn om dit wel te kunnen bieden. Daarom SO, userbase is groot en groeiende, veel topics en hoge snelheid van reageren.
Een optie is om voor de grote "dingen" aparte topics komen waar je kleine vraagjes kan stellen. Een soort: "Het grote kleine mededelingen topic voor xyz" zodat je niet een heel topic hoeft aan te maken voor een vraag waar je in 1 post antwoord op kan krijgen.
Het probleem hiermee is echter weer dat je zo ondersneeuwt als de eerste 2-3 reageerders zelf een vraag hebben / het antwoord niet weten. Dus dan maar aparte topics, maar GoT is niet echt bedoeld voor zeer korte topics (hele forum framework niet) denk ik.
Mijn twee centjes dan he..
[
Voor 24% gewijzigd door
Flapmo op 27-09-2010 17:08
]