Google Nederland in Safari

Pagina: 1
Acties:

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01 15:40
Een kort vraagje,

Sinds ineens zoekt het google zoek venster van Safari in google.com in plaats van google.nl.

Ik krijg het echter maar niet omgezet naar Google.nl. Kan nergens een optie vinden en ook via de search kan ik niks vinden.

Iemand een idee hoe ik weer in de Nederlandse google zoek ipv de internationale? :)

No Shame, only Fame!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

rechts onder google in engels :? of nederllands

ok duidelijk iets ander dan ik dacht

[ Voor 62% gewijzigd door Fish op 21-09-2010 21:00 ]

Iperf

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 16:38

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik vermoed dat dat is gekomen sinds de introductie van Instant Search? Ik blijk hetzelfde 'probleem' te hebben, al kan ik prima via 'Search Settings' op de google website mijn taal naar Nederlands zetten. De URL blijft een .com tld hebben, maar zo is Google zelf wel weer in het Nederlands.

Launching containers into space

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01 15:40
Whieee schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:59:
Ik vermoed dat dat is gekomen sinds de introductie van Instant Search? Ik blijk hetzelfde 'probleem' te hebben, al kan ik prima via 'Search Settings' op de google website mijn taal naar Nederlands zetten. De URL blijft een .com tld hebben, maar zo is Google zelf wel weer in het Nederlands.
Dat was de oplossing. Thnx! :) Stom dat ik het niet kon vinden.

Sorry voor de onduidelijke TS. Was wat haastig getypt. Het ging er dus om dat het zoekvenster rechtsbovenin Safari zocht op google.com met internationale zoekresultaten in plaats van Nederlandse resultaten.

No Shame, only Fame!