Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] V&A zoeken op afstand

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 13:56
Ik kan me niet voorstellen dat deze nog niet gevraagd is maar ik zou graag in nieuwe V&A kunnen zoeken naar alles in mijn buurt
Ikzelf doe dit ook wel is op marktplaats. Dan vul ik gewoon me postcode en vul bijvoorbeeld 10km afstand in en klik ik op zoek en vind zo alles wat aangeboden/gevraagd word.
Ik geloof dat dit nog niet mogelijk is, daarom kan dit gemaakt worden

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

Dat is wel mogelijk alleen binnen een bepaalde categorie (en met nog wat bugjes in de zoekmachine zelf)

[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 21-09-2010 20:56 ]

Intentionally left blank

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Ik heb vorige week amper 30 seconden naar de V&A pagina gekeken, en kon dit ook niet vinden. Ik neem nu van jullie maar aan dat het er ook echt niet is. Die feature zou dus wel erg leuk zijn.
Als ik zin heb om 'eens' een systeempje te upgraden, is het handig om 10km in de omtrek te zien welke onderdelen je bij elkaar kan sprokkelen. Het is erg irritant om dan wekelijks 5 categorieën door te gaan op zoek naar de spulletjes in de buurt. Kortom.. ik support dit feature request om ALLE V&A BINNEN x-aantal KM te kunnen tonen.

[ Voor 13% gewijzigd door Barleone op 21-09-2010 23:11 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Het is een omweg, maar dit is mogelijk door vanaf V&A homepage te zoeken op een spatie (waarmee je alles terug krijgt) en dan een plaats en zoekstraal op te geven in de filters.

Ik ben met je eens dat dit een lelijke omweg is, maar het kan dus in ieder geval. :P Ik vind het overigens geen gek idee om er ergens een snelkoppeling/button naar toe te maken, dus dat komt wat mij betreft op de lijst te staan.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 13:56
o ja die spatie werkt.

[ Voor 71% gewijzigd door rg-mohwa op 23-09-2010 15:44 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

En ondertussen staat er op de V&A frontpage een blokje waarmee je kan zoeken naar alle advertenties op 5 km rond je woonplaats (of een andere opgegeven plaats).

Die afstand kun je overigens op de resultaat pagina alsnog aanpassen, mocht je dat willen. :)

En daarmee kan deze eerst dicht. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.