Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

backupsoftware

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Ik heb de volgende Pc’s:

1. HTPC (dient tevens als back-up) met windows 7
2. Laptop 1 (windows 7)
3. Laptop 2 (windows 7)
4. Gewone PC (windows XP)

Ik ben opzoek naar een back-up programma die specifieke directories kopieert naar de HTPC. Aanvullend: de software moet de PC/Laptop zelf aan kunnen zetten en als de back-up voltooid is ook de PC/laptop weer afsluit.

• GreX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-11 11:15
Hallo marchanekamp,

Ik werk zelf met Symantec Backup Exec. Ideaal voor servers/pc's. Ik weet alleen niet of het pakket beschikt over een start & shutdown optie.

Hier kan je meer info vinden: http://www.symantec.com/b...y.jsp?familyid=backupexec

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mooi eisenpakket, maar als je de Forum Quickstart nog eens doorleest zie je dat alleen maar een boodschappenlijstje neerzetten nou niet bepaald iets is wat we hier verstaan onder een 'goede' topicstart.

Je zou op z'n minst zelf al kunnen beginnen met wat zoekopdrachten in je favoriete searchengine af te vuren en dan zelf gaan kijken wat eventuele opties zijn.
Als je dan specifieke vragen hebt over een bepaalde app omdat je niet zeker van je zaak bent, dan snap ik prima dat je daarvoor een topic gaat openen.

Op deze manier is het wel een erg gemakzuchtig topic - 'hier zijn mijn eisen, zoeken jullie maar wat voor me uit' - En zo werkt het hier niet.
Daarom gaat er dan ook een slotje op.
Het staat je vrij om met bovenstaande tips een nieuwe poging te wagen, dat natuurlijk wel :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.