Album art forceren in iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Hoi hoi ik heb een aantal albums staan op mn pc/ipad waarvan geen album art komt omdat hij blijkbaar niet wordt herkend. Alles lijkt tekloppen als ik hem vergelijk met het origineel maar toch ....

Kan ik ergens een code opzoeken van het album of hem dusdanig markeren dat iTunes hem de volgende keer wel op eea herkend?

Wel eens iets als brainz geprobeerd met als gevolg dat ik ipv van 1 dubbel cd nu 3 losse cd's heb!!!!! (nog steeds zonder album art).

Een hint de goede kant op of wat hulp zou welkom zijn :)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Gewoon de album art zoeken op Google Images?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:43

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Je kan toch ook zelf gewoon de album art in er in zetten?

Rechte muis knop > info > album illustratie?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Zo doe ik het nu inderdaad voor zover ik zelf de album art heb. Maar het klinkt nogal alsof ik het op de foute manier doe. Misschien inderdaad maar op deze manier blijven doen. Alhoewel het soms een probleem is als je geen album art hebt bij minder bekende platen bv.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 16:33
Ik laat iTunes automatisch zoeken en degene die niet worden gevonden doe ik handmatig.

www.allcdcovers.com vind ik wel een goede site. Album selecteren en plaatje vanaf de website naar iTunes slepen. Werkt perfect :)

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 11:11
Of de trial van CoverScout er even op los laten.
Pagina: 1