Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

ik heb sinds een paar weken de Iphone 4 met OS 4.1. Nu heb ik in de auto de parrot CK3100 met de laatste firmware 4.23c. Als ik gebeld wordt, kan ik opnemen met de carkit, maar ik hoor de andere lijn niet via de carkit. Ik dien dan op de iphone aan te geven dat ik het via de carkit wil hebben.

Iemand ervaring ermee, en weet hoe je dit kan automatiseren? Nu moet ik altijd zeggen, "ff wachten, moet je op de speaker zetten"

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:41:
Beste allen,

ik heb sinds een paar weken de Iphone 4 met OS 4.1. Nu heb ik in de auto de parrot CK3100 met de laatste firmware 4.23c. Als ik gebeld wordt, kan ik opnemen met de carkit, maar ik hoor de andere lijn niet via de carkit. Ik dien dan op de iphone aan te geven dat ik het via de carkit wil hebben.

Iemand ervaring ermee, en weet hoe je dit kan automatiseren? Nu moet ik altijd zeggen, "ff wachten, moet je op de speaker zetten"
Zelfde probleem met parrot - heb het niet kunnen oplossen maar is probleem met de carkit want bij andere carkits geen last mee gehad :(

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson