Toon posts:

beeld spy programma?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, sinds kort heeft m'n kleine broertje ook een pc. nou wil ik (eigenlijk me ouders) een soort iets op die pc hebben zodat ze mee kunnen kijken wat ie er allemaal op doet. aangezien er ook anderen op zitten en hij de leeftijd heeft van bepaalde sites te bekijken willen ze mee kunnen kijken. hoe kan ik dit het beste doen? ik heb gehoord dat dit mbv een trojan gedaan kan worden. maar ik moet er dan wel een hebben die om de zoveel seconden het beeld weer ververst. heb al dingen zoals vnc en remote desktop sharing gebruikt van netmeting. maar dat is niet echt handg. sub7 is het ook niet aangezien die blijft hangen (al geprobeerd)

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Remote Administrator 2.0 zoek je? :P
Download het hier ff.

Enjoy!

[edit Typo... :(]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je! ik zal ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mooi het werkt. nog een vraagje. bestaat er ook zoiets voor een webcam? lijkt me ook wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer Pc anywhere anders ff die is realtime en je kan zelfs ingrijpen
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 17:43 schreef norvana het volgende:
mooi het werkt. nog een vraagje. bestaat er ook zoiets voor een webcam? lijkt me ook wel grappig.
Je bedoeld een programma dat als er een verandering in het beeld plaats vindt dat het ingrijpt?

Zo iets kan wel, ben de naam FF kwijt. Moet je misschien FF op tucows.nl kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WinVNC is perfect daarvoor

Staat wel op www.winfiles.com

Dat progje kun je trouwens gebruiken om via internet vanaf elke pc in te loggen op je eigen bak die WinVNC draait. Met wachtwoord etc.

Is een soort legale trojan zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Is dit niet een beetje lullig voor je broertje, inbraak op privacy ed? Ik begrijp niet helemaal dat je ouders dit soort dingen doen, maar goed je moet het zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Tuesday 13 March 2001 19:51 schreef Neman het volgende:
Is dit niet een beetje lullig voor je broertje, inbraak op privacy ed? Ik begrijp niet helemaal dat je ouders dit soort dingen doen, maar goed je moet het zelf weten.
Broertje is nu 6/7
broertje is in aanraking geweest met politie
oouders huiverig voor internet maar vinden het ook (Zeg maar lullig) om altijd bij hem in de kamer te zitte
ouders zijn hiverig voor bepaalde sites. xxx enzow. dus zo nu en dan willen ze kunnn kijken

get the point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
norvana: gebruik dan VNC, kan je spieken wanneer je wil, maar dan weet die knul toch wanneer het gebeurd.
sommige dingen zijn niet geheim, maar wel prive.. ook bij een knul van 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weten we. we hebben dus nu remote administrator,. werkt perfect . kan je instellen op invisible zeg maar dat ie niet ziet dat we mekijke en op visible. dan ziet ie he. we hebben hem inderdaad ook op visible gezet. broertje weet dus nu ook dat we elk momnt kunnen mekijken dus hij zal wel oppassen.
Pagina: 1