Privéonderdeel voor formulieren in te vullen

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 12:47
Hallo,

Ik zoek een systeem waarmee mijn bestuursleden kunnen inloggen (verschillende accounts bv. kassier, verantwoordelijke kamp, verantwoordelijke activiteit ...) en zo naar een privé gedeelte kunnen gaan. Daar zou later eventueel nog een forum komen, maar nu zou daar enkel een voor hun account specifiek formulier moeten zijn dat ze kunnen invullen (bv. waarin enkele vragen staan zoals 'uitgaven', 'inkomsten' ... en waar de kassier dan kan in aanvullen) en dat dan wordt opgeslagen op de server én wordt verzonden naar een e-mailadres.

Ik ben een php-leek dus het wordt moeilijk om dit te realiseren, maar ik wil het wel proberen. Als iemand de tijd kan en wil meenemen om dit uit te leggen voor een php-leek ben ik je eeuwig dankbaar.

Toch al bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik denk dat je het beste zelf wat huiswerk kunt doen alvorens hier vragen te stellen. Wij hebben ook meer aan specifieke vragen over één onderdeel waar je moeite mee hebt in plaats van: Hoe maak ik een site?

Google gewoon op: "php mysql tutorial" en dan kan je al een heel eind komen.

PS: Mysql kan ook vervangen worden door PostgreSQL of een ander (R)DBMS, maar Mysql is vrij standaard om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BramVroy schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:30:
Ik ben een php-leek dus het wordt moeilijk om dit te realiseren, maar ik wil het wel proberen. Als iemand de tijd kan en wil meenemen om dit uit te leggen voor een php-leek ben ik je eeuwig dankbaar.
Euh, sorry, maar zo werken we hier niet. Er zijn meer dan voldoende tutorials betreffende php en/of webscripting in het algemeen te vinden. In de devschuur hebben we het over zélf programmeren en dus concrete programmeervragen. Zie ook ons PRG beleid.

Overigens blijven we je daar niet op wijzen; evenals dat je topic niet in WEB hoort: Waar hoort mijn topic?

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 21-09-2010 18:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.