Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ervaringen met Mulve?

Pagina: 1
Acties:

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-09-2024
iemand ervaring met Mulve? (Mulve.com)

Mulve is een programmaatje om mp3tjes mee te downloaden.
Echter maakt niet niet gebruik van het P2P, bittorrent, FTP, of usenet-protocol.
Toch komen de mp3tjes met volle snelheid binnen en zonder crap / malware.

meer informatie op FileShareFreak:
http://filesharefreak.com/2010/09/20/mulve-a-unique-leech-only-app-for-fast-free-music-downloads/

ik ben erg benieuwd of er iemand is die mij uit leggen hoe dit precies in elkaar steekt...?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat staat toch op die pagina zelf? Programma verbind naar een paar dedicated servers die vol staan met muziek. Oh en hun site doet het niet op de frontpage na.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 21-09-2010 17:42 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Heb het net even getest en wat muziek gezocht. Hij vind inderdaad veel, en veel obscure dingen. Lijkt me echter niet dat dit legaal is eigenlijk. Kan nooit lang goedgaan.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Kan nooit lang goed gaan, 3 bestanden gezocht, alle drie bevatten ze tags van scenegroepen.
Snelheid viel me ook wat tegen, haalde nog geen 1MBps waar Bittorrent ruim 1.5 trekt.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Waarom moet ik eerst iets downloaden en installeren voordat ik kan bekijken of die site me iets kan leveren dat ik leuk vindt? Ja, ze kunnen leuk schermen met 10 miljoen (nog niet) gereleaste tracks... maar ik hoef er geen 10 miljoen. Ik wil graag weten WAT ze hebben (en in welke kwaliteit, en -ja eigenlijk ook wel- hoe legaal)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Ynst2003
Tsurany schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:41:
Dat staat toch op die pagina zelf? Programma verbind naar een paar dedicated servers die vol staan met muziek. Oh en hun site doet het niet op de frontpage na.
maar mijn vraag is eigenlijk meer, waarom en hoe?

Ik bedoel, het hosten van deze files en aanbieden voor tienduizenden tegelijk, kost ontiegelijk veel geld.
Hoe kan hier geld mee verdiend worden (de donaties lijken mij niet voldoende..)?Of hebben we te maken met een grote weldoener..? Want op de site en in het programma is geen reclame te vinden.

Verder lijkt het mij zo illegaal als de pest en voor autoriteiten is het volgens mij een piece of cake om de servers te lokaliseren en plat te leggen.

Of heb ik het mis?

p.s. is het misschien een wolf in schaapskleren? Ik bedoel; ik startte het programma net op en hij downloadde uit zichzelf een update en installeerde die ook. Zonder tussenkomst van mij. Dus is het misschien goed mogelijk dat hij over een paar weken een andere 'update' installeert, maar deze 'update' is dan geen 'update', maar een mogelijkheid om van mijn pc een zombiepc te maken. Realistisch of doomdenken van mij?

[ Voor 25% gewijzigd door Ynst2003 op 22-09-2010 11:56 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05

Wom

Denk dat je volledig gelijk hebt, kan nergens terugvinden of ze iets van licentiekosten en/of andere rechten op muziek betalen. Maw. zo illegaal als het maar zijn kan :-)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom is simpel, omdat het kan. Als je ziet dat de muziek vaak een scene release is en je helemaal niks hoeft te betalen kan je wel bedenken dat het hardstikke illegaal is. Wie weet is dit een marketingstunt waarvoor ze later geld gaan vragen.

Na hun website bekeken te hebben lijkt het alsof ze niet naar hun eigen maar naar anderen hun servers verbinden, oftwel zelf zorgen ze enkel voor de verbinding, ze bieden niks aan.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 22-09-2010 12:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ynst2003
oke,

we zijn er uit..

Volgens TorrentFreak.com haalt ie alle bestanden van vkontakte.ru / vk.com, een soort Russische FaceBook. Deze site biedt de mogelijkheid om mp3tjes te uploaden en te delen met je vrienden. Deze mp3tjes kun je streamend beluisteren op de site. Mulve plaatste hier een GUI omheen en biedt de mogelijkheid deze MP3'tjes op te slaan.

Het zal waarschijnlijk dus niet lang duren dat Vkontakte er achter komt en de servers op slot zet.. Maar tot die tijd is het prima :)

[ Voor 23% gewijzigd door Ynst2003 op 24-09-2010 22:26 ]

Pagina: 1