Ik heb sinds een paar weken een nieuwe laptop (Asus G51JX) en deze crasht af en toe. Ik weet niet precies waardoor dit komt, maar het gebeurt voornamelijk bij bepaalde pop-ups/messageboxes. Het gebeurt bij enkele games, een chat programma wat ik gebruik op mijn stage (Psi) en zelfs als ik shift een paar keer indruk, een paar seconden nadat windows vraagt of ik plaktoetsen wil inschakelen bevriest mijn hele laptop. Het enigste wat ik nog kan doen is mijn laptop uitschakelen door de aanknop ingedrukt te houden.
Ik gebruik 64-bit Windows 7, en het gebeurt al sinds mijn aanschaf. Ik weet niet zeker of het OS het probleem is, maar ik weet niet goed waar ik naar moet zoeken om een oplossing te vinden. Ik kan het grotendeels wel omzeilen maar sommige dingen gebeuren wel eens per ongeluk zoals de plaktoets messagebox.
Ik gebruik 64-bit Windows 7, en het gebeurt al sinds mijn aanschaf. Ik weet niet zeker of het OS het probleem is, maar ik weet niet goed waar ik naar moet zoeken om een oplossing te vinden. Ik kan het grotendeels wel omzeilen maar sommige dingen gebeuren wel eens per ongeluk zoals de plaktoets messagebox.