Ergens volgende week wil ik beginnen met een Arcade knop mod op de Vestax VCI-100 midi controller.

Dit is eigenlijk helemaal niks bijzonders, deze controllers worden namelijk ook kant en klaar verkocht in de DJtechtools winkel. Echter is de prijs dan met zo'n 300 USD hoger dus vandaar dat ik het zelf wil doen.
Alle losse spullen zijn te koop in dezelfde webshop en er is zelf een how-to video beschikbaar waar alles in word uitgelegd.
Het is me zover voorgekauwd dat ik zelfs in een mailtje kreeg wel diodes en welke draad ik moest gaan gebruiken en daar komt het probleem.
AWG22... het kan aan mijn zoek skills liggen maar dat spul is nergens te vinden! Genoeg AWG20 en 24 en noem alles maar op maar geen 22.
Hoe belangrijk is het om AWG22 te gebruiken of mag het ook wat anders zijn?
Samen met 1N914 diodes word dit de massa draad op de nieuwe arcade knoppen.
Ow... en heeft een diode ook een voor en achterkant?
(De video voor als iemand even niet snapt wat ik ga doen. YouTube)

Dit is eigenlijk helemaal niks bijzonders, deze controllers worden namelijk ook kant en klaar verkocht in de DJtechtools winkel. Echter is de prijs dan met zo'n 300 USD hoger dus vandaar dat ik het zelf wil doen.
Alle losse spullen zijn te koop in dezelfde webshop en er is zelf een how-to video beschikbaar waar alles in word uitgelegd.
Het is me zover voorgekauwd dat ik zelfs in een mailtje kreeg wel diodes en welke draad ik moest gaan gebruiken en daar komt het probleem.
AWG22... het kan aan mijn zoek skills liggen maar dat spul is nergens te vinden! Genoeg AWG20 en 24 en noem alles maar op maar geen 22.
Hoe belangrijk is het om AWG22 te gebruiken of mag het ook wat anders zijn?
Samen met 1N914 diodes word dit de massa draad op de nieuwe arcade knoppen.
Ow... en heeft een diode ook een voor en achterkant?
(De video voor als iemand even niet snapt wat ik ga doen. YouTube)