Toon posts:

Schijf partities

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ben nogal n00b :o met me nieuwe macbook pro
Kom van Windows Vista

Heb via schijfhulp programma 2 extra partities gemaakt , maar ik zie er toch vanaf alleen kan ik ze via hetzelfde programma niet verwijderen..

Nu wil ik windows 7 installeren via bootcamp assistent mar dan krijg ik de volgende fout

De opstartschijf kan niet in partities worden verdeeld of worden hersteld als 1 partitie
de opstartschijf moet zijn geformateerd als 1 volume met de structuur mac os uitgebreid (journaled) of al door de boot camp-assistent zijn gepartitioneerd voor de installatie van windows.

Kom niet echt verder 8)7

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:17:
Ben nogal n00b :o met me nieuwe macbook pro
Gefeliciteerd met je MB.
Als je er een n00b mee bent waarom ga je er dan mee kloten?
Verder heeft Boot Camp best wel goede ondersteuning / info http://www.apple.com/support/bootcamp/

There is no place like 127.0.0.1

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-02 12:11

dlmh

Lo-Fi

Als je de partities selecteert in Schijfhulp Programma en op het minnetje klikt, dan wordt de partitie verwijderd. Vervolgens kun je met het "trekkertje" de eerste partitie vergroten tot aan beneden. Druk vervolgens op "Pas toe" en je hebt weer 1 partitie.

Hierna kun je de Bootcamp Assistent gebruiken om Windows te installeren.

Succes!

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
dlmh schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:20:
Als je de partities selecteert in Schijfhulp Programma en op het minnetje klikt, dan wordt de partitie verwijderd. Vervolgens kun je met het "trekkertje" de eerste partitie vergroten tot aan beneden. Druk vervolgens op "Pas toe" en je hebt weer 1 partitie.

Hierna kun je de Bootcamp Assistent gebruiken om Windows te installeren.

Succes!
Ah simpel eigenlijks haha !!!!! hier heb ik wat aan TOP!!

• marcvangend
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-01 15:24
TheMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:19:
[...]
Als je er een n00b mee bent waarom ga je er dan mee kloten?
Lijkt me logisch... omdat hij geen n00b wil blijven! Kom op, we hebben toch allemaal weleens zo'n moment? Of doe jij echt een volledige RTFM voordat je je nieuwe speeltje aanzet?

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Precies en een forum is er om elkaar te helpen en ervaringen te delen

Instagram / YouTube

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 16:38

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Aangezien het hier gaat over software, even een schopje naar Apple Software & Diensten

ACS -> ASD

Launching containers into space

Pagina: 1