Toon posts:

Mobile Intel 4 Series en OpenGL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een 3D programma geinstalleerd dat ik vroeger altijd gebruikte. Een lang verhaal kort: de viewports refreshten niet normaal, waaruit na een internet zoektocht bleek dat mijn laptop zijn grafische kaart (GMA4500, laptop is een Fujitsu T5010 Tablet) niet helemaal klikt met OpenGL. Ik ben momenteel de laatste drivers aan het downloaden, maar ik heb nogal een redelijk slechte internetverbinding wat zoeken naar de oplossing hiervoor best irritant maakt :)

Nu is mijn vraag, als deze nieuwe drivers het probleem niet aanpakken, kan ik daar dan omheen werken? Softwarematig OpenGL dingen doen, drivers aanpassen, weet ik veel. Volgens iemand heeft die software compatibiliteit met OpenGL 2.0 nodig, maar dat heb ik ergens uit een random forum geplukt. Sorry als ik hier idiote dingen zeg, maar drivers en hardware zijn nooit mijn sterkste kant geweest. Alvast bedankt!

EDIT: Niet dat ik niet meer nieuwsgierig ben naar het antwoord op mijn vraag, maar de nieuwe drivers hebben he hem geflikt. Mijn excuses voor mijn paniekreactie hier :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 05:00 ]