There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Intentionally left blank
Jaja: volgende keer plaats ik het in LD.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
@pven: Dat had ik al gezien, maar ik krijg ze nog (hoewel dat ook de "gewone" stroom mails kan zijn die overblijft).
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Over mij
Intentionally left blank
Ik zie dat Rob gisteravond nog wel succesvol een mail opnieuw verstuurd heeft via de DSP, maar toch twijfel ik of het wel goed werkt voor de reguliere gebruiker.
Inmiddels nog twee in 20 minuten.
[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 21-09-2010 11:09 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Intentionally left blank
Edit:
voor de volledigheid, de reactie waar ik geen mail van gehad heb is vanochtend om 10.53 uur geplaatst.
[ Voor 18% gewijzigd door Rupie op 21-09-2010 14:31 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Ik weet niet of er iets aangepast/fix0red is maar aan de hoeveelheid mail te zien (en de blauwe poppetjes in de registraties lijst in de DSP) lijkt het weer (beter?) te werken.
[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 21-09-2010 20:06 ]
Over mij
- één enkel gericht aan de adverteerder (ik zei de gek).
- één gericht aan de adverteerder en de afzender waarin beide e-mail adressen opgenomen zijn.
Testing, one, two ...
hardware-lover: dat heeft hier niets mee te maken; je kan daarmee beter aankloppen in \[V&A3] Centraal feedbacktopic Vraag & Aanbod 3.0 (voor zover nog niet bekend).
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.