[iTunes] Error - 50 bij downloaden apps

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Nog geen iPhone maar alvast apps downloaden die ik in de toekomst wilt hebben. Vreemd genoeg krijg ik nu tijdens of na het dowloaden een iTunes - 50 foutmelding. Wat rond gezocht op Google en men geeft aan dat het een probleem is met iPhoto. Een caché map zou je in de prullenbak moeten gooien. Zelf heb ik geen caché map in de iPhoto library gevonden.

Voor meerdere een bekend probleem.

Ik draai trouwens Snow Leopard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In iTunes Store: "Error (-50)" when downloading purchased content zie ik niet direct een verwijzing naar iPhoto maar wel naar cache downloads. Heb je die stappen daar al uitgevoerd? Welke versie van iTunes gebruik je overigens?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik vind niks van de cache bestanden :S Ben een switcher, begrijp sowieso niet al te veel van computers. Heb wel wat basiskennis.

Vreemd genoeg gaf iTunes in eens geen foutmelding meer door. Gisteren vroeg iTunes of ik wilde updaten naar de laatste nieuwe versie. Tijdens het installeren gaf hij tweemaal een foutmelding over iets met cd nog wat. Ik weet dat het vaak is, het ging allemaal vrij snel voorbij.

Vervolgens heb ik iTunes ook via de Apple site gedownload en opnieuw de installatie laten uitvoeren. Zelfde melding, wederom tweemaal.