Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?/V&A3] Reacties uitgeschakeld geen meldpunt melding

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zodra reacties uitgeschakeld zijn verdwijnt de 'meldpuntmelding' die normaliter tussen de reacties en je reactieform staat als sneeuw voor de zon en is alleen het meldpuntlinkje rechtsbovenin in de .vaAdHeader ul te vinden.

Het gaat dus om onderstaande melding
Ben je van mening dat de advertentie of een reactie niet aan de voorwaarden van Tweakers.net voldoet, gebruik dan het Meldpunt.
Hier zou dus 'of een reactie' netjes weggelaten kunnen worden als de melding er weer komt te staan 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:59
Dit is een voorbeeld geval, waarbij een Meldpunt meer dan welkom zou zijn:
V&A aangeboden: Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 32bit)

(PS. Ik heb de meldpunt-URL van een andere advertentie aangepast en inmiddels een melding gedaan van deze OEM advertentie.)

@hieronder: excuus, mijn 'brilprobleem' is weer terug van weggeweest blijkbaar B)

[ Voor 9% gewijzigd door Barleone op 13-10-2010 16:49 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het meldpunt staat nog gewoon rechtsbovenin?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
geweldige vondst :-)

@barleone bij mij staat er gewoon een meldpuntknopje hoor.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die melding staat daar puur zodat mensen niet hun gal gaan spuwen in de reacties maar daar het meldpunt voor gebruiken. Als er geen reacties mogelijk zijn op die plek, is die melding dus overbodig. No change required dus.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.