Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(Java) JRE Foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 16:12

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Hallo,
Af en toe als ik een programma op wil starten krijg ik de volgende foutmelding:

Launch4J
The registery refers to a nonexistent Java Runtime Environment installation or the runtime is corrupted.

Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

Het enige wat ik kan doen is op Ok drukken, en verder gebeurt er niks.

Wat kan ik hieraan doen?

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 23:36
Goh wat zou je kunnen doen als een installatie corrupt is *hint hint*.

Download Java en installeer deze opnieuw (desnoods de offline installers 32-bit & 64-bit).

Desnoods nadat je deze installers hebt gedraait, je oude versie van Java hebt verwijderd en opnieuw ben opgestart nog even CCleaner draaien om registerproblemen op te lossen.
Herko_ter_Horst schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:54:
"Een programma"? Lijkt me dat het over een specifiek programma gaat, dat met Launch4j geinstalleerd is. Welk programma en heb je dat al eens geprobeerd opnieuw te installeren?
Launch4j behoort gebruik te maken van de huidig geïnstalleerde versie van Java op het systeem deze hoort dus via de registry entries de juiste locaties van Java te vinden (voor zover ik heb kunnen zien) dus ik verwacht dat het installeren van Java het probleem oplost.

Het kan tevens zo zijn dat het zo een oud programma is dat het een erg oude versie van Java nodig is, maar dat geeft het uitvoeren/installeren van het programma dan aan.

[ Voor 66% gewijzigd door Starke op 20-09-2010 21:05 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
"Een programma"? Lijkt me dat het over een specifiek programma gaat, dat met Launch4j geinstalleerd is. Welk programma en heb je dat al eens geprobeerd opnieuw te installeren?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 16:12

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Het opnieuw installeren van Java had ik al een aantal keer gedaan, maar niet die Offline versie.

Nu werkt het, hartelijk dank!

Deze kan op slot.