word 2007: pdf creatie reset inhoudsopgave

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een word 2007 document gemaakt waarbij ik in een tekstvak een automatische inhoudsopgave heb gemaakt met verwijzingen=>inhoudsopgave. Da's allemaal geen probleem.

Als ik nu opslaan als pdf of print als pdf doe wordt de bladzijdes achter de titels in de inhoudsopgave gereset naar 1. Wat doe ik fout? (Of is het een "bugje" en kan het gewoonweg niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
En als je hem print als XPS wat doet hij dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Killertjuh schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:26:
En als je hem print als XPS wat doet hij dan ?
Dan wordt ie ook gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Doe je het met Adobe of en ander prorgramma?

Edit: typo.

[ Voor 15% gewijzigd door Sanction op 21-09-2010 04:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:22
PDF printer gebruiken?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
adobe cs3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PDF print heeft hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 17:50
en wat als je de save as pdf gebruikt ?

http://www.microsoft.com/...e79ed87041&displaylang=en

edit: overheen gelezen :/ is nog vroeg

[ Voor 11% gewijzigd door Marmotje op 21-09-2010 08:28 ]

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat was (net als vorige opmerking) het initiele probleem zoals in topicstart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Alleen in dat ene document, en dat gebeurt met dat document ook op andere PC's?

Er zijn bekende bugjes met de paginanummering, maar dat was AFAIK in oudere versies: http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/PageXofY.htm geeft wat workarounds. Aangenomen dat je geen hele rare dingen hebt gedaan in je bestand, neem ik aan dat er een bugje is.

Je bent volledig uptodate neem ik aan? Zo niet: ga even langs Microsoft Update :Y)
Kijk ook eens of het probleem nog bestaat na opslaan als .docx, afsluiten, openen. (Of juist opslaan als .doc als het nu docx is).

offtopic:
Waarom de inhoudsopgave in een tekstvak?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:30:
Alleen in dat ene document, en dat gebeurt met dat document ook op andere PC's?
Dat is een goeie. Dat heb ik nog niet geprobeerd. Moet ik een keer een PC opzoeken die ook 2007 heeft. Hier op mijn werk in ieder geval niet. Kom ik op terug.
Er zijn bekende bugjes met de paginanummering, maar dat was AFAIK in oudere versies: http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/PageXofY.htm geeft wat workarounds. Aangenomen dat je geen hele rare dingen hebt gedaan in je bestand, neem ik aan dat er een bugje is.
Ik heb, zover ik weet, geen gekke dingen gedaan. Documentje gemaakt en inhoud toegevoegd. Opslaan (als docx) en alles is OK. Daarna wil ik er een PDF van maken en dan gaat het mis.
Je bent volledig uptodate neem ik aan? Zo niet: ga even langs Microsoft Update :Y)
Kijk ook eens of het probleem nog bestaat na opslaan als .docx, afsluiten, openen. (Of juist opslaan als .doc als het nu docx is).
Yep, ik ben up to date. En opslaan als .doc en dan pdf van maken geeft hetzelfde probleem. Wat ik wel zie is dat het document afhankelijk is. Als ik een nieuw document open en inhoud toevoeg gaat het wel goed. Hmmm, ga hier ook eens mee puzzelen.
offtopic:
Waarom de inhoudsopgave in een tekstvak?
offtopic:
Was layouttechnisch even een makkelijkere oplossing. Daar is het daarna ook bij gebleven. Buiten het tekstvak zetten gewoon in het document geeft hetzelfde probleem.
Pagina: 1